10 alimente care previn căderea părului

10 alimente care previn căderea părului
10 alimente care previn căderea părului

Dietele drastice şi alimentele care conţin zahăr afectează structura firului de păr, în schimb consumul de stridii, ouă şi carne de pui ajută la menţinerea sănătăţii şi frumuseţii podoabei capilare, potrivit dailymail.co.uk.

Specialiştii în sănătate şi frumuseţe au realizat un top 10 al alimentelor utile părului:

Somonul – pentru acizii graşi Omega 3 care au proprietăţi antiinflamatoare, ce ajută la deschiderea foliculilor şi impulsionează creşterea firelor.

Morcovii – pentru vitamina A, care dă strălucire părului.

Spanacul – pentru conţinutul de fier, care ajută la oxigenare, impulsionând creşterea. Spanacul este bogat în vitaminele B, C, E, în potasiu, calciu, magneziu şi Omega 3, toate necesare firului de păr.

Carne de pui – pentru proteine, care contribuie la întărirea podoabei capilare.

Linte – pentru conţinutul de zinc şi biotină, elemente necesare sănătăţii firului de păr. De asemenea, lintea conţine proteine.

Cartofi dulci – conţin betacaroten, care în organism se transformă în vitamina A. Deficitul de vitamina A determină uscarea scalpului şi apariţia mătreţii.

Ouă – atât ca aliment, cât şi ca mască pentru un păr strălucitor. Conţin proteine şi biotină, esenţială pentru creşterea părului.

Stridii – pentru conţinutul de zinc. Deficitul de zinc provoacă pierderea părului.

Nuci – pentru conţinutul de vitamina E, care ajută la întărirea firului de păr.

Macrou – conţine acizi graşi Omega 3. Carnea de peşte poate fi înlocuită cu seminţe de in, care conţine aceiaşi acizi graşi esenţiali.

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

2 Comments

  1. Caderea parului poate sa fie oprita si daca se folosesc diverse produse care au in compozitie minerale si vitamine ce pot sa intareasca radacina firului de par. Odata radacina parului intarita nu va mai cadea si se va putea indesi.

  2. Parul cade in special din cauza lipsei de vitamine. Asa ca consumul de citamina B, A zinc si magneziu nu ar strica.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *