Cum îți tonifici abdomenul fără să faci abdomene?

Cum îți tonifici abdomenul fără să faci abdomene?
Cum îți tonifici abdomenul fără să faci abdomene?

Dacă te-ai săturat de abdomene află că nu sunt singurele tipuri de exerciții care îți pot asigura o talie de viespe. Iată ce trebuie să faci ca să îți tonifici abdomenul. Repetă aceste 10 mișcări.

Sfat : Dacă nu ai greutăți poți folosi două sticle de apă de 500 de mililitri.

size-medium wp-image-29175" src="http://www.doctorulzilei.ro/wp-content/uploads/2015/04/cum-iti-tonifici-abdomenul-fara-abdomene-1-300x300.jpg" alt="cum-iti-tonifici-abdomenul-fara-abdomene-1" width="300" height="300" srcset="http://www.doctorulzilei.ro/wp-content/uploads/2015/04/cum-iti-tonifici-abdomenul-fara-abdomene-1-300x300.jpg 300w, http://www.doctorulzilei.ro/wp-content/uploads/2015/04/cum-iti-tonifici-abdomenul-fara-abdomene-1-768x768.jpg 768w, http://www.doctorulzilei.ro/wp-content/uploads/2015/04/cum-iti-tonifici-abdomenul-fara-abdomene-1-500x500.jpg 500w, http://www.doctorulzilei.ro/wp-content/uploads/2015/04/cum-iti-tonifici-abdomenul-fara-abdomene-1-600x600.jpg 600w, http://www.doctorulzilei.ro/wp-content/uploads/2015/04/cum-iti-tonifici-abdomenul-fara-abdomene-1-55x55.jpg 55w, http://www.doctorulzilei.ro/wp-content/uploads/2015/04/cum-iti-tonifici-abdomenul-fara-abdomene-1-310x310.jpg 310w, http://www.doctorulzilei.ro/wp-content/uploads/2015/04/cum-iti-tonifici-abdomenul-fara-abdomene-1-700x700.jpg 700w, http://www.doctorulzilei.ro/wp-content/uploads/2015/04/cum-iti-tonifici-abdomenul-fara-abdomene-1.jpg 1024w" sizes="(max-width: 300px) 100vw, 300px" />

cum-iti-tonifici-abdomenul-fara-abdomene-2

cum-iti-tonifici-abdomenul-fara-abdomene-3

cum-iti-tonifici-abdomenul-fara-abdomene-4

cum-iti-tonifici-abdomenul-fara-abdomene-5

cum-iti-tonifici-abdomenul-fara-abdomene-6

cum-iti-tonifici-abdomenul-fara-abdomene-7

cum-iti-tonifici-abdomenul-fara-abdomene-8

cum-iti-tonifici-abdomenul-fara-abdomene-9

cum-iti-tonifici-abdomenul-fara-abdomene-10

 

Alte reguli de bază :

1. Începe exercițiile la două ore după ce ai luat masa

2. Bea apă constant pe tot parcursul zilei, chiar și când nu îți este sete

3. După exerciții consumă un aliment bogat în proteine care au rolul de a hrăni mușchiul

A.

 

 

86 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook