12 alimente care combat inflamația și reduc grăsimea de pe burtă

12 alimente care combat inflamația și reduc grăsimea de pe burtă
12 alimente care combat inflamația și reduc grăsimea de pe burtă

Inflamția este un răspuns al sistemului imunitar, fără care nu ne putem vindeca. Însă când  scapă de sub control ca în cazul artritei reumatoide, trebuie combătută. În plus, inflamația are un rol în apariția obezității, bolilor de inimă și cancerului.

Iată ce alimente și nutrienți combat natural inflamția din corp:

Apă cu lămâie

Lămâile au capacitatea de a elimina acidul uric de la nivelul încheieturilor. Acidul uric este una dintre principalele cauze ale înflamației.

Spanacul

Studiile au arătat că vitamina E are un rol important în priotejarea organismului de molecule pro-inflamatorii numite citokine. Iar cele mai importante surse de vitamina E sunt legumele verzi precum spanacul, brocoli, varza

Ceai verde
Ceaiul verde ajută la slăbit datorită conținutului de EGCG, un polifenol care stimulează metabolismul și accelerează arderea grăsimilor.
Grăsimi mononesaturate
Aceste grăsimi sunt foarte bune pentru sănătatea inimii, cresc nivelul de colesterol bun și reduc inflamația. Surse excelente de grăsimi mononesaturate sunt: uleiuș de măsline, migdale, avocado.
Mere
Merele roșii conțin quercetină, un flavonoid care poate bloca dezvoltarea și formarea de noi celule adipoase. De asemenea este un bun anti-inflamator. Quercetina poate fi, de asemenea, găsită în ceapa roșie, struguri roșii, roșii, cirese și zmeură.
Omega-3
Cercetările au arătat că o dietă cu un procent ridicat de acizi grași omega-3 și un procent mic de omega-6 scade inflamatia. Surse alimentare de omega-3 includ nuci, semințe de in, și pește gras.
Citrice
Citricele cum ar fi portocalele sau grapefruitul conțin niveluri ridicate de vitamina C. Vitamina C poate reduce cortizolul- hormonul stresului- și prin urmare, reduc grăsimea de pe burtă.
Condimente
Anumite condimente, inclusiv usturoiul, curcuma, scorțișoara, ghimbirul, ardeiul iute au capacități puternice de reducere a inflamatiei.
Scorțișoară
Compusul activ din scorțișoară se numește MHCP și este capabil de a reduce rezistența la insulină. Cum nivelul de insulina ridicat determină organismul să stocheze mai multa grăsime, mai ales pe abdomen,  este foarte important să menținem în frâu nivelul insulinei.
Apă
Hidratarea este esențială pentru eliminarea toxinelor cauzatoare de apariția inflamației în organism.
Alge
Algele marine conțin un carotenoid numit fucoxanthin, un alt inamic puternic împotriva grăsimii. Într-un studiu pe animale, șoarecii care au fost primit acest nutrient, au pierdut cu 5-10% mai mult din țesutul adipos din organism.
Cereale integrale
Cerealele integrale conțin multe fibre, care reduc nivelul proteinei C reactive din sânge-un indicator al inflamației.

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *