3 mese pe zi sau 6 mese pe zi. Cum este mai bine?

3 mese pe zi sau 6 mese pe zi. Cum este mai bine?
3 mese pe zi sau 6 mese pe zi. Cum este mai bine?

Există oameni care mânâncă echilibrat – 3 mese pe zi sau oameni care mânâncă de două ori mai mult și sunt mult mai energici. Nu este dovedit că dacă mânânci de două ori mai mult slăbești, însă îți poți păstra energia mult mai ușor

Deoarece este foarte ușor să pierzi numărul caloriilor, trebuie să ții minte aceste reguli simple pe care să le urmezi când mânânci anumite alimente. Fie că alegi să mânânci 3 sau 6 mese pe zi, trebuie să nu depășești 300-400 de calorii la o masă. De asemenea, există alimente care te țin alert și alimente care promovează somnul

  • Proteinele și carbohidrații complecși te țin alert și gata de lucru
  • Alimentele cu aminoacizi și triptofan te adorm
  • Alimentele care conțin carbohidrați simplii (dulciurile) scad puterea de concentrare

Ce înseamnă să mânânci 3 mese pe zi

Dimineața – 1 ceașcă de ovăz, jumătate de grapefruit, 4 albușuri de ou bătute, 1 iaurt grecesc

Prânz – sandviș cu pui

Gustare – 20 de alune

Seara – Paste cu ton, ulei de măsline, un cățel de usturoi, rozmarin, 4 frunze de spanac

Dacă mânânci 3 mese pe zi este bine ca ultima masă să fie cu 3-4 ore înainte să te duci la culcare, altfel riști să crești riscul de reflux gastric și gastrită

Ce mânânci când ai 6 mese pe zi

Prânz 1 – Masa de dimineață este compusă din omletă cu șuncă

După ce alergi sau te duci la sală trebuie să îți alimentezi mușchii

Runda a II-a – Clătite din ovăz cu afine – 1/3 albuș de ou, 1/2 ceașcă de ovăz, 1/4 banană, 1/4 afine , 1 lingură de iaurt grecesc

Prânz 1 – salată de pui cu pita/tortilla

Prânz 2 – Amestecă jumătate de castravete cu un avocado și stropește amestecul cu lămâie

Seară 1 – Pui cu ciuperci și cartofi dulci

Seara 2 – Salată cu mozarella, roșii, castraveți, parmezan, ulei de măsline și oțet

A.

 

 

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *