Alimentaţia nesănătoasă poate duce la apariţia Alzheimerului. Metode prin care preveniţi degenerarea cerebrală

Alimentaţia nesănătoasă poate duce la apariţia Alzheimerului. Metode prin care preveniţi degenerarea cerebrală
Alimentaţia nesănătoasă poate duce la apariţia Alzheimerului. Metode prin care preveniţi degenerarea cerebrală

Este un fapt bine cunoscut că o dietă nesănătoasă poate cauza obezitate şi alte afecţiuni precum diabetul, însă există dovezi că dulciurile procesate pot cauza o boală pe care experţii o numesc diabet de tip 3, diabetul creierului sau Alzheimer.

Tratarea Alzheimerului cu impulsuri electrice

Conform neuropatologistului Suzanne de La Monte, consumarea unei cantităţi mari de zahăr poate duce la rezistenţa creierului la insulină. ,,Am descoperit într-un studiu pe şobolani că odată ce creierul devine rezistent la insulină, se dezvoltă Alzheimer-ul şi inclusiv neurodegenerarea, a explicat Suzanne

Cum se ajunge de la rezistenţa la insulină la demenţă

Celuele organismului au nevoie de glucoza de sânge pentru a produce energie. Insulina, un hormon produs de pancreas care permit glucozei să ajungă în celule unde este metabolizată şi transformată în energie. Dacă există un exces de glucoză în sânge, pancreasul produce mai multă insulină, iar celulele pot deveni rezistente la insulina crescută.

Testul care poate detecta demenţa într-un timp record

Studiile i-au determinat pe specialişti să conchidă că insulina şi factorii de creştere similari ei sunt produşi nu doar în pancreas ci şi în creier, unde au mai multe funcţii, printre care reglarea transmiterii de semnale între neuroni cărora le influenţează creşterea şi supravieţuirea. Atunci când celulele creierului devin rezistente la insulină nu mai primesc suficientă energie şi se deteriorează cauzând pierderi de memorie şi confuzie (semnele distinctive ale Alzheimer-ului).

5 metode prin care preveniţi apariţia diabetului de tip 3

1. Monitorizaţi-vă greutatea

Obezitatea nu apare peste noapte, ci durează ani buni până să ajungeţi la o greutate periculoasă. Cântărindu-vă regulat veţi şti dacă este necesar să luaţi măsuri pentru a pierde în greutate.

2. Mâncaţi mai puţină carne

Nu trebuie să deveniţi vegetarieni, doar să reduceţi din cantitatea de carne pe care o consumaţi, astfel la o masă să aveţi pe jumătate de farfurie carne, iar pe cealată jumătate legume.

3. Reduceţi consumul de zahăr

Zahărul este una dintre cauzele diabetului de tip 2 şi a celui de tip3, de aceea este mai bine să reduceţi consumul la minimum.

4. Gătiţi mai mult

Decât să consumaţi mâncăruri procesate pe care le găsiţi în comerţ, mai bine gătiţi, astfel veţi ştii exact ce produse folosiţi şi în ce cantităţi.

5. Evitaţi nitraţii

Studiile sugerează că există o legătură între apariţia Alzheimer-ului şi consumul de alimente care conţin nitrozamine (alimente procesate, brânză, hot dog, carne de vită, şunca afumată).

 

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

One Comment

  1. o prostie! mama mea a mancat doar hrana sanatoasa din gospodaria ei (la tara) …..a decedat din pacate acum cativa ani avand acest diagnostic. habar nu avem cum si de ce s-a inbolnavit.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *