Alimente cu puține calorii dar cu multe vitamine. Mâncați pe săturate și slăbiți

Alimente cu puține calorii dar cu multe vitamine. Mâncați pe săturate și slăbiți
Alimente cu puține calorii dar cu multe vitamine. Mâncați pe săturate și slăbiți

Poate cel mai enervant lucru la o cură de slăbire nu este faptul că vă înfometaţi, ci că trebui să vă număraţi caloriile, astfel încât să nu depăşiţi numărul recomandat zilnic. De multe ori se întâmplă să nu ştiţi exact câte calorii aţi consumat la o masă şi dacă, la final, dieta va avea rezultate. Din fericire, există şi alimente care nu vă adaugă nicio calorie şi pe care puteţi să le savuraţi cu plăcere oricând şi oricât.

Bune în orice tip de cură
În orice cură este recomandat consumul fructelor şi legumelor. Dar nu toate sunt indicate, deoarece unele au un aport mare de calorii. Există fructe şi legume, bogate în minerale şi vitamine, pentru care organismul consumă mai multă energie pentru a le digera decât cea pe care o va prelua de la ele. În felul acesta se anulează caloriile şi tocmai de aceea sunt numite alimente cu zero calorii. Pentru a şti ce să consumaţi fără să staţi cu calculatorul la îndemână, noi vă facem o listă.

Mâncaţi pe săturate şi nu vă îngrăşaţi
Când vă duceţi la cumpărături nu ezitaţi să vă umpleţi coşul cu mere, caise, portocale, ananas, grepfrut, prune, pepene şi afine. Dacă vreţi să gătiţi dietetic puteţi folosi zilnic, fără teamă că veţi adăuga câteva kilograme, usturoi, castraveţi, păstăi, varză, praz, lăptuci, ceapă, sparanghel, spanac, roşii, broccoli, morcovi, conopidă, sfeclă şi boabe de piper. Acestea pot fi fierte, înăbuşite sau preparate pe grătar şi sunt suficiente pentru un prânz sau o cină. Cel mai important lucru este să aveţi grijă să mâncaţi diversificat, pentru că, dacă organismul se obişnuieşte cu un anumit fel de mâncare, vă va cere din ce în ce mai mult şi nu veţi mai simţi senzaţia de saţietate. O cură cu legume poate fi „îmbunătăţită” şi făcută mai savuroasă dacă adăugaţi la prânz peşte la grătar, un ou fiert sau iaurt şi brânză de vaci slabă. Nutriţioniştii recomandă consumul de fructe şi legume nu doar pentru persoanele care vor să slăbească, ci şi pentru cele care vor să-şi detoxifice organismul.

O viaţă lungă şi sănătoasă, cu sparanghel

Sparanghelul, pe lângă faptul că nu adaugă nicio calorie corpului, este şi un bun detoxificant. La această concluzie au ajuns specialiştii americani, care recomandă consumul cu regularitate a acestuia, pentru a avea un organism purificat. Marii bucătari consideră această legumă o delicatesă, mai ales pentru că poate fi mâncată crudă, partea comestibilă fiind reprezentată de lăstarii verzi. O cură cu sparanghel favorizează producerea de celule sănătoase, apărându-vă organismul de boli precum cancerul şi cele cardiovasculare. Tulpinile au proprietatea de a elimina corpurile străine din tubul digestiv, fiind un bun diuretic. Pentru asta trebuie să folosiţi pulpa, curăţată de partea externă. Conţinutul ridicat de potasiu uşurează procesul de slăbire, ajutând la arderea rapidă a grăsimilor nedorite. Pe lângă potasiu, sparanghelul este şi o sursă excelentă de vitamine A, B, C şi K, dar şi de fibre, mangan, cupru, fosfor şi proteine.

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *