Alimente-minune de vară: previn îmbătrânirea și hidratează

Alimente-minune de vară: previn îmbătrânirea și hidratează
Alimente-minune de vară: previn îmbătrânirea și hidratează

Fructele proaspete și roșiile rumene sunt de un real ajutor pentru a-ți face plinul de vitamine și pentru a face mai bine față căldurii.
Iată are sunt alimentele-minune peste care dăm la orice colț de stradă în această perioadă și pe care e bine să le consumați din belșug.

1. Pepenele roșu: conține circa 90% apă, ceea ce îl face ideal pentru hidratare pe timpul verii. În plus, pepenii sunt bogați în vitaminele A, B6 și C, dar și în antioxidanți, rețeta ideală pentru o piele sănătoasă. Și dacă simțiți că temperaturile ridicate v-au tăiat pofta de orice distracție, consumul de pepene este mai mult decât benefic. Pe lângă faptul că relaxează vasele de sânge, crește și libidoul.

2. Roșiile: nu vor avea nicicând un gust mai plăcut și o aromă mai puternică decât vara. Bogate în vitamina C și în betacaroten, aceste legume sunt ușor de încorporat în orice preparat, iar gustul este garantat. în plus, pe timp de vară prețurile sunt foarte mici.

3. Fructele de pădure. Fructele de pădure precum afinele, zmeura sau murele sunt unele dintre cele mai sănăoase și gustoase deserturi pe timp de vară. Acestea sunt bogate în vitamina C și antioxidanți, dar și o excelentă sursă de fibre. De aceeea, fructele de pădure nu trebuie să lipsescă de la micul dejun sau gustări. Căpșunile sunt și ele o alternativă ceva mai ieftină, dar la fel de sănătoasă.

4. Ardeii. Deși ardeii se găsesc pe toată perioada anului, vara apar și cei româneÅști, ceva mai aromați și la un preț mult mai mic. Ardeii grași abundă în vitamina C, A, B6, antioxidanți, dar sunt și o bună sursă de fibre. În plus, ardeiul ajută la reducerea colesterolului și a nivelului trigliceridelor.

5. Piersicile.  Sunt bogate în vitamina C și A, dar și în antioxidați și fibre. În plus, ele conțin luteină și zeaxantină, care au un rol importat în prevenirea îmbătrânirii pielii.

6. Dovleceii sunt o sursă excelentă de magneziu și Vitamina C, dar și vitaminele A și B. Indiferent de metoda de preparare, dovleceii au foarte puține calorii și sunt foarte accesibili ca preț. Mai mult, gustul plăcut îi face ușor de preparat și de încorporat în orice fel de mâncare.

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *