Like pentru a sti totul despre sanatatea ta pe doctorulzilei.ro

21858 Vizualizari

17 Mar, 2013

Alimente pe care le poți mânca seara fără să te îngrași


Mesele târzii vă pot aduce kilograme în plus deoarece caloriile acumulate seara se depun mai mult decât cele din timpul zilei. În plus, amatorii meselor nocturne preferă să mănânce alimente bogate în calorii.

Există însă alimente pe care le puteți mânca liniștiți înainte de culcare:

  1. Fructele

Acestea sunt bogate în fibre și pot controla senzația de foame. În plus, fructele proaspete conțin o mare cantitate de apă, astfel că vă veți sătura destul de repede cu puține calorii. Cele mai indicate fructe înainte de culcare sunt bananele deoarece conțin triptofan, un amino acid care vă ajută să vă liniștiți și să dormiți mai bine. Alte fructe bogate în fibre sunt portocalele, perele, merele și fructele de pădure.

  1. Legumele

Au același efect ca și fructele deoarece și legumele conțin o cantitate importantă de apă și fibre. Fasolea, lintea, mazărea și brocoli sunt surse importante de fibre. Cartofii și soia au același efect ca bananele deoarece conțin triptofan.



  1. Lactate degresate

Lactatele degresate sunt foarte bune în curele pentru slăbit datorită calciului care stimulează metabolismul şi arde grăsimile, ducând în acest fel la scăderea în greutate. Studiile făcute pe şoareci de laborator au dovedit că un aport crescut de calciu determină intensificarea arderilor cu până la 27%. Calciul pătrunde în celulele adipoase şi determină repunerea lor în circulaţie, ducând la acelerarea eliminării lor.

  1. Cerealele integrale

Potrivit Huffington Post, organismul nostru arde de două ori mai multe calorii prin descompunerea alimentelor integrale (decât a celor procesate), în special a celor bogate în fibre, precum ovăzul şi orezul brun.

 

Top

Email Printeaza PDF
 
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

2 Comentarii

  1. clopotarul spune:

    seara (mai precis după orele 18,00) mănânc numai mere; de la mine din grădină; la anii mei am început să am **scandaluri!!!** cu medicii!!!!!!!!!

    până m-a lămurit un amic (dr. în științe medicale); este absolut normal să fie supărați medicii pe mine deoarece mâcând mere …… nu le mai fac vizite!!!!!!!!!!!!!!!! (medicilor!!)

  2. Este exact INVERS. Nu mai dezinformati. Seara tb sa eviti cereale, fructe(ananas, banane mai ales), legume precum cartoful, fasolea, mazarea. Asta deoarece contin carbohidrati si/sau dau cauzeaza cresterea insulinei. Plus ca nu ai nevoie seara de cantitati de carbohidrati, daca te-ai alimentat corect ziua.
    Seara e indicat sa nu mancati carbohidrati, sa consumati branzeturi grase, carne(pt cei fara pb de digestie), nuci, alune. Merge si o salata din rosii, legume foioase(in general legume cu putini carbohidrati). Asta pt ca grasimile(care elibereaza energie destul de lent) sunt potrivite noaptea in timpul somnului cand necesarul de energie scade. Cand va termina grasimile din alimentatie, corpul va folosi din rezervele proprii. Dimineata va veti trezi mai energici si nu vlaguiti si infometati ca inainte. Plus ca asa va veti mentine sub control si greutatea.

Comenteaza articolul

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>