Ce exerciţii să faci dacă te-ai trezit cu gâtul înţepenit

Ce exerciţii să faci dacă te-ai trezit cu gâtul înţepenit
Ce exerciţii să faci dacă te-ai trezit cu gâtul înţepenit

Dacă te-ai trezit cu gâtul înţepenit, nimic mai simplu. Câteva exerciţii fizice te vor aduce înapoi în formă. Motivele pentru care ţi se blochează muşchii cefei pot fi variate – de la o poziţie inadecvată în timpul somnului, la statul în curent sau prea mult timp petrecut la birou sau pe canapea.

Înviorarea de dimineaţă îţi încălzeşte muşchii

Iată 3 tipuri de exerciţii pe care să le faci chiar când te-ai dat jos din pat. O dată ce vor fi încălziţi durerea muşchilor se va ameliora

  1. Apleacă-te cu capul în jos, împreunează mâinile la spate şi ridică-le cât mai sus

gât-înţepenit3

2. Stai ca în prima coregrafie, apoi bagă bărbia în piept şi arcuieşte spatele, ţine muşchii abdomenului încordat şi apoi revin-o în poziţia iniţială

gat-inţepenit2

3. Stai în şezut cu fundul pe picioare, apleacă-te în faţă exact ca în fotografie şi du mâinile deasupra capului. Întinde-te cât poţi de mult

gât-întepenit

A.

 

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *