Ce poţi să faci dacă ai mâncat prea mult

Ce poţi să faci dacă ai mâncat prea mult
Ce poţi să faci dacă ai mâncat prea mult

În ciuda celor mai bune intenţii pe care le avem pentru a ne controla comportamentul alimentar, dulciurile sau alte produse alimentare sunt ispite în faţa cărora este foarte greu să rezistăm.

Iată ce e de făcut pentru a scapa de senzatia de stomac plin:

 

  1. Apă cu lămâie

Apa caldă în combinatţie cu zeama de la jumătate de lămâie reprezintă un amestec ideal pentru a curăţa intestinele şi pentru a grăbi procesul de slăbire. Acidul din lămâie favorizează topirea grăsimilor şi previne apariţia problemelor gastrice

     2.      Enzime digestive

Suplimentele de enzime se găsesc sunt sub formă de pastile care, odată ajunse în stomac, sunt descompuse de acizi şi de enzimele naturale, secretate de organism. Unii producători susţin că aceastea ajută şi la slăbit, pentru că obezitatea ar fi provocată, printre altele, de o digestie deficitară.

3. Oţet

Nutriţioniştii recomandă asocierea unei mese cu o lingură de oţet, preferabil în salată, mai ales datorită faptului că reglează nivelul zahărului din sânge, după consumul de mâncare bogată în carbohidraţi. Acest lucru îi ajută pe cei care suferă de diabet.

  1. Ceai

O ceaşcă de ceai poate fi foarte benefică în problemele de digestie care apar în urma supraalimentarii ocazionale. Este foarte bun ceaiul de mentă, rozmarin, salvie, sau busuioc. Ceaiul calmează stomacul şi previne balonarea.
    5. Plimbare

Deşi ultimul lucru pe care doriţi să îl faceţi după ce mâncaţi este activitatea fizică, asta este exact ceea ce trebuie să faceţi pentru a ajuta organismul să digere alimentele în exces. Experţii recomandă mersul pe jos, deoarece îmbunătăţeşte digestia şi absorbţia alimentelor.

 

53 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook