Ce să faci zilnic pentru un abdomen plat

Ce să faci zilnic pentru un abdomen plat
Ce să faci zilnic pentru un abdomen plat

Ca să ai un abdomen plat nu trebuie să faci mare lucru, ci să ai obiceiuri sănătoase. Iată ce să faci zilnic ca să ai un abdomen plat

1. Mânâncă tărâțe de ovăz dimineața

Cercetătorii de la Universiatatea Wake Forest au descoperit că pentru 10 grame de tărâțe de ovăz consumate zilnic în 5 ani reduci 4% din grăsimea abdominală doar mâncând aceste semințe. În plus, sunt bogate în fibre, ceea ce înseamnă că îți vor ține de foame până la prânz.

2. Bea ceai verde

Participanții la un studiu care aveau activitate fizică regulată și beau 2 căni de ceai verde pe zi au dat jos de 6 ori mai multă grăsime abdomină decât cei care nu beau deloc. Se cunosc proprietățiile antioxidante ale ceaiului verde. De asemenea, catecina, un compus din ceaiul verde te ajută să arzi calorii mult mai repede.

3. Nuci și avocado

Grăsimile nu sunt toate dăunătoare. Există și grăsimi bune precum cele care se găsesc în nuci și avocado. Ronțăie nuci când ai poftă de ceva crocant și mânâncă avocado când ai poftă de ceva gras. De asemenea, poți combina avocado cu usturoi și roșii mărunțite pentru celebra pastă guacamole.

4. Mânâncă iaurt la gustări

Dar nu orice iaurt, ci iaurt cu grăsime puțină. Calciul găsit în iaurt reglează calcitriolul, un hormon care promovează depozitarea de grăsime. 81% din cei care mâncau iaurt în loc de gustări au dat jos mult mai repede burtica decât cei care tăiau din calorii, conform Universității din Tennessee.

5. Respiră

Înainte de cină, stai 5 minute pentru a respira. Fă câteva întinderi și uită de grijile de mâine. De ce? Mâncarea promovează insulina, iar stresul ridică nivelul de cortozil. Când nivelurile acestor hormoni cresc și se combin, grăsimea se depune cu precădere pe abdomen.

A.

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *