Ce să mânânci ca să ai un creier sănătos?

Ce să mânânci ca să ai un creier sănătos?
Ce să mânânci ca să ai un creier sănătos?

Creierul funcţionează pe baza energiei pe care noi o furnizăm din alimentaţie. Ţi s-a întâmplat vreodată să te simţi slăbit, să ai probleme de concentrare şi foarte obosit, dar totuşi să fii dormit bine acasă ? Acestea sunt simptome, care îţi arată că nu mânânci ce trebuie. Iată ce trebuie să mânânci ca să ai un creier sănătos şi să rămâi productiv pe parcursul zilei.

  • Peşte – bogat în omega 3, cel puţin 2 porţii de peşte pe săptmână îmbunătăţeşte funcţia cognitivă. Dacă ai o dietă bazată exclusiv pe produse din peşte, riscul de demenţă scade iar memoria este îmbunătăţită.
  • Nucile şi ciocolata – Ciocolata neagră conţine cofeină, car îţi va îmbunătăţi atenţia şi productivitatea, iar nucile conţin vitamina E , care previn declinul cognitiv
  • Afine – Sunt nişte fructe delicioase, care scad riscul de demenţă şi Alzheimer
  • Condimente – Usturoiul, oregano şi rozmarinul îmbunătăţesc circulaţia sângelui în creier
  • Avocado – vitaminele sunt absorbite mult mai bine atunci când sunt ingerate cu grăsimi bune, precum avocado.

A.

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *