Ce să mănânci ca să fii bun la pat. Cele mai bune alimente pentru potență

Ce să mănânci ca să fii bun la pat. Cele mai bune alimente pentru potență
Ce să mănânci ca să fii bun la pat. Cele mai bune alimente pentru potență

Anumite alimente sunt cunoscute pentru efectele lor benefice asupra anumitor funcţii ale organismului.

Iată lista celor mai bune alimente pentru potență:

1. Stridii. Sunt cea mai bună sursă de zinc, nutrient-cheie în creşterea apetitului sexual şi stimularea producţiei de spermă. „Fludiul seminal conţien spermă. De aceea, un nivel scăzut de zinc a fost asociat cu o producţie scăzută de spermă”, explică nutriţionistul Luiza Pârvu.

2. Ţelină. Ţelina este denumită „viagra naturală”, datorită conţinutului de androsteron, un hormon natural produs de bărbaţi, care se eliberează prin transpiraţie şi al cărui miros amplifică dorinţa sexuală a femeilor. În plus, are efect vasodilatator.

3. Miere. Mierea conţine vitamina B, care poate creşte nivelul de testosteron din sânge, hormon care creşte apetitul sexual atât la femei, cât şi la bărbaţi.

4. Ierburi şi condimente. Ceaiurile de iasomie, brânca ursului, ghimbirul şi ardeiul iute au efecte afrodisiace dovedite.

5. Ouă. Un alt aliment-minune în disfunţia erectilă este omleta cu multă ceapă și cu ulei de măsline. Acesta se consumă imediat după preparare. Pentru ca efectul să fie maximum trebuie să vă hidrataţi bine. Eventual nu doar cu apă, ci şi cu ceai verde. Aceeaşi omletă poate fi preparată şi cu usturoi. Verdeţurile acestea au rolul de a reduce tensiunea arterială şi a produce vasodilataţie, iar oul este bogat în nutrienţi.

71 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook
CITESTE ACUM
loading...