Ce să mânânci când eşti stresat. 5 alimente cu efect calmant

Ce să mânânci când eşti stresat. 5 alimente cu efect calmant
Ce să mânânci când eşti stresat. 5 alimente cu efect calmant

Chiar dacă stresul şi mâncarea nu fac casă bună, nutriţioniştii spun că depinde de tipul de aliment pe care îl consumi. Iată un top cu alimente cu efect calmant, pe care să le consumi atunci când eşti stresat.

1. Avocado

Avocado este un fruct cu doze mari de grăsimi bune. Datorită grăsimilor acestea, se reduce tensiunea arterială şi te ajută să rămâi atent şi productiv când eşti stresat de timp.

2.Tărâţele de ovăz

Tărâţele de ovăz îmbunătăţeşc producţia de serotonină, un hormon care calmează organismul. Dacă ştii că vei avea o zi lungă, consumă un bol de tărâţe de ovăz de dimineaţă cu fructe.

3. Asparagus

Este bogat în acid folic, iar acesta este benefic în timpul unei crize de stres. În loc să ronţăi alte lucruri nesănătoase, ronţăie nişte asparagus.

4. Afine

Sunt bogate în vitamina C şi antioxidanţi, care calmează creierul şi protejează celulele afectate de stres.

5. Carnea de curcan

Conţine triptafan, un amino-acid care genereazü eliberarea serotoninei. Serotonina=fericire.

A.

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *