Ce să mănânci la micul dejun ca să-i întărești sistemul imunitar

Ce să mănânci la micul dejun ca să-i întărești sistemul imunitar
Ce să mănânci la micul dejun ca să-i întărești sistemul imunitar

Circa 70% din sistemul imunitar se află la nivel gastro-intestinal, motiv pentru care alimentaţia este esenţială pentru a-l îmbunătăţi şi a-l face mai rezistent la infecţiile din sezonul rece.

Iată cu ce alimente să-ți începi dimineața ca să ții la distanță gripa:

1. Salată de fructe

Vitamina Ceste un nutrient esențial pentru menținerea sănătății și se găsește din plin în citrice.

2. Ouă fierte

Ouăle conțin vitamina D care îți reduce riscul de a răci, iar dacă ai răcit déjà, grăbește vindecarea. Un găbenuș de ou conține cam 6% din doza zilnică recomandată de vitamina D.

3. Iaurt cu germeni de grâu

Zincul poate scurta o răceală cu aproximativ o zi și jumătate, potrivit Reuters, iar germenii de grâu sunt printer cele mai importante surse de zinc.

4. Omletă cu ardei gras

Citricele nu sunt singurele surse de vitamina C. O ceașcă de ardei gras tocat conține 190 de mg de vitamina C, adică de două ori mai mult decât o portocală. Ardeiul gras conține și vitamina A, care luptă împotriva bacteriiloe.

5. Ceai

Ceaiul de echinaceea este cunoscut pentru faptul că previne și înlătură eficient răcelile. Folosit de secole pentru a ajuta sistemul imunitar să devină mai rezistent, ceaiul de echinaceea are o serie de proprietăți antivirale, antibacteriene si antimicrobiale.

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *