Ce trebuie să faci ca să fii bun la pat

Ce trebuie să faci ca să fii bun la pat
Ce trebuie să faci ca să fii bun la pat

Oamenii care duc un stil de viaţă sănătos au o viaţă sexuală mai bună, spun experţii citaţi de publicaţia medicală „WebMd.“. „Dacă te simţi bine, şi relaţiile tale vor fi mai de calitate, iar viaţa sexuală mai bună“, este de părere psihologul Karen Zager, din New York. Deşi toate acestea par evidente, sunt puţini oameni dispuşi să îşi schimbe stilul de viaţă, să piardă în greutate, să se ţină de un program de exerciţii, să fie mai calmi sau să doarmă mai mult.

Când o persoană se simte epuizată, impactul asupra vieţii sale sexuale nu va fi unul bun. „A te simţi şi arăta bine înseamnă a fi mai deschis către senzualitate şi către romantism“, este de părere consilierul Saralyn Mark, de la Oficiul pentru Sănătatea Femeilor (SUA).

Dieta echilibrată creşte performanţele în dormitor

O dietă echilibrată înseamnă şi performanţă în dormitor, cred specialiştii. În urma unui regim alimentar nesănătos, bazat pe fastfood, băuturi carbogazoase şi mese neregulate, pot apărea probleme de sănătate (diabet, boli cardiovasculare), iar acestea, la rândul lor, determină o activitate sexuală mai proastă. „Sunt cercetări care arată că animalele care se hrănesc cu puţine calorii tind să aibă un sistem imunitar mai slăbit“, spune profesorul de nutriţie Jonh Allred, de la Ohio State University. Acesta consideră că starea proastă a organismului duce la raporturi sexuale lipsite de plăcere.

„Dacă suferi, de exemplu, de boli de inimă, probabil că îţi este frică de un infarct ori poate că medicamentele luate îţi inhibă dorinţa sexuală. Dacă ai gripă sau febră, probabil că nu ai chef“, explică el. Dieta cu fructe, legume, carne slabă şi cereale, precum şi exerciţ iile făcute zilnic dau energie, spun specialiştii în nutriţie. „Ca să te simţi sexy, trebuie să arăţi bine“, sugerează profesorul de nutriţie Mark Kantor, de la Universitatea Maryland.

Sportul influenţează libidoul

Sportul este un adevărat Viagra, mai spun specialiştii. Astfel, Consiliul American pentru Exerciţii (ACE) recomandă 20-30 de minute de exerciţii moderate, efectuate zilnic.

„Femeile şi bărbaţii care fac miş- care zilnic au un libidou mai ridicat. Sportul creşte stima de sine, dar şi capacitatea de a avea orgasm şi o mai mare satisfacţie sexuală“, spune psihologul Cedric Bryant, de la ACE. Sportul îmbunătăţeşte circulaţia sângelui în organism, ceea ce înseamnă că acesta va ajunge mai uşor în zona vaginului sau a penisului. Mai mult, exerciţiile fizice ajută organismul să elibereze hormoni importanţi pentru activitatea sexuală.

Odihneşte-te opt ore pe noapte

Studiile arată că oamenii care dorm mai puţin de şase ore pe noapte sunt mai obosiţi, stresaţi, trişti şi mai furioşi decât aceia care dorm opt ore pe noapte. Potrivit medicului Russell Rosenberg, de la Institutul de Medicină a Somnului din Atlanta, persoanele care au probleme cu somnul nu se plâng doar de oboseală, ci şi de o scădere a libidoului. „Dormi cu o jumătate de oră mai mult şi o să vezi rezultatele“, sugerează Rosenberg.

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

3 Comments

  1. Pentru marirea penisului exista pe piata foarte multe produse care promit ca pot sa mareasca dimensiunea intr-un interval scurt de timp!
    Eu pana acum nu am incercat veun produs, dar mi-a atras atentia produsul Natural XL si cred ca o sa fac o cura cu el!

  2. Pentru cresterea randamentului sexual eficiente sunt produsele pe baza de zinc. Astea cresc cantitatea de sperma ejaculata si poate sa ajute la obtinerea unor orgasme mai intense si puternice.

  3. Eu iau iarba tapului si chiar observ modificari mai ales pe partea de potenta. Rezist mult mai mult in timpul sexului.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *