Cele șase trucuri cu care această femeie a reușit să slăbească 44 de kilograme fără să renunțe la mâncărurile preferate. Sunt ușor de aplicat de oricine

Cele șase trucuri cu care această femeie a reușit să slăbească 44 de kilograme fără să renunțe la mâncărurile preferate. Sunt ușor de aplicat de oricine
Cele șase trucuri cu care această femeie a reușit să slăbească 44 de kilograme fără să renunțe la mâncărurile preferate. Sunt ușor de aplicat de oricine

Unele persoane se chinuiesc sa dea jos cinci kilograme in timp ce altele reusesc sa dea jos zeci. Ce-i drept, este mai usor da slabesti daca „ai de unde” decat daca „nu prea ai”. Insa oricum ar fi, vointa nu este suficienta. Totul porneste din minte, dupa cum spune Dannii Martin, care a reusit sa scape de 44 de kilograme, mancand si pizza.

Dannii Martin, unul dintre bloggerii publicatiei „Huffington Post”, a reusit sa slabeasca 44 de kilograme in ultimii patru ani. Ea marturiseste, insa, ca nu a renuntat la mancarurile preferate, consumand chiar si pizza in timpul regimului.

Martin susține ca, dincolo de ceea ce mananci si de efortul fizic depus, este nevoie de mai mult decat vointa pentru a reusi sa slabesti. Ea vine in ajutorul tututor celor care vor sa dea jos cateva kilograme cu cateva ponturi pentru pastrarea echilibrului psihic si fiziologic:

 

1. Tine un „jurnal alimentar” – „Oricand te simti vinovata ca ai mancat mai mult decat trebuie, verifica-ti jurnalul alimentar. Noteaza in el tot ceea ce ai consumat, fiecare aliment, cu gramaj cu tot, pentru a tine evidenta regimului”, recomanda Dannii Martin.

 

2. Nu cataloga alimentele drept „bune” si „rele” sau ca „recompensa” sau „pedeapsa” – A manca nu tine nici de recompensarea „faptelor bune”, nici de pedepsirea propriei persoane pentru excesele alimentare anterioare. A manca inseamna a furniza organismului toate cele necesare pentru buna functionare. Mai mult de atat, nu exista alimente „bune” sau „rele”. Orice aliment poate fi si rau, si bun. O banana este sanatoasa, dar daca mananci un kilogram o data atunci va cadea greu. Pe de alta parte, o bucatica de slanina cu ceapa verde nu face rau, atata timp cat ne limitam la acea singura bucatica.

 

3. Controleaza-ti porțiile – Măsura conteaza cel mai mult într-un regim sanatos de slabire. Indiferent ce mananci, incearca sa consumi putin. Pune-ti portii mai mici in farfurie. Totodata, poti sa te infrupti si dintr-o ciocolata, atata timp cat te rezumi la o bucatica, fara sa ai motive sa te simti vinovata.

 

4. Priveste alimentatia sanatoasa si exercitiile fizice ca parte din viata ta, dar nu viata ta. „Uneori devenim atat de obserdate de slabit incat ne trezim cu gandul – ce mancam noi astazi – si ne culcam cu sentimentul de vinovatie ca am mancat prea mult. Ei bine, regimul de slabit este important, mai ales pentru cei care kilogramele in plus ii expune unor riscuri de sanatate, dar chiar si in aceste conditii slabitul nu trebuie sa devina un scop in viata”, spune Dannii Martin.

Cititi mai mult pe lyla.ro. 

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *