Cinci SOLUȚII testate ȘTIINȚIFIC ca să te lași de fumat

Cinci SOLUȚII testate ȘTIINȚIFIC ca să te lași de fumat
Cinci SOLUȚII testate ȘTIINȚIFIC ca să te lași de fumat

Dependența de tutun a fost și va fi un subiect fierbinte pentru întreaga tagmă a cercetătorilor, care au reușit să găsească câteva metode infailibile prin care se poate scăpa de acest viciu. Glen Morgan, director de programe la Institutul Național de Cancer din SUA vine cu câteva idei:

– Stabiliți-vă un deadline până la care să renunțați la fumat. Asta vă va da timp să vă obișnuiți treptat cu ideea că urmează să puneți capăt acestui obicei

– Un „jurnal de fumat” vă va ajuta să vedeți în ce condiții simțiți nevoia imperioasă de a fumat. Spre exemplu, dacă atunci când beți cafea vi se face poftă de o țigară, ar fi mai bine să alegeți un ceai, iar asocierea cu tutunul va dispărea

– Alegeți-vă un mentor. Cineva care a învins dependența de fumat vă poate fi un bun sfătuitor

– Faceți mișcare. Chiar și zece minute de sport sunt de ajuns pentru a vă distrage gândurile de la țigară

– Citiți-vă SMS-urile. Experții amercani au descoperit un sistem ingenios prin care abonații companiilor de telefonie mobilă pot primi mesaje text ori de câte ori trimit la un număr din patru cifre cuvântul “POFTĂ”. În câteva secunde vor primi sfaturi, încurajări, dar și trucuri prin care să-și tempereze dorința de a fuma

390 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook