Cum poţi să slăbeşti mâncând pizza

Cum poţi să slăbeşti mâncând pizza
Cum poţi să slăbeşti mâncând pizza

Dieta cu pizza este hipocalorică şi aduce un total de circa 1.200 de calorii pe zi, însă nu trebuie ţinută mai mult de o săptămână.

La micul dejun puteţi să mâncaţi un iaurt parţial degresat sau două fructe proaspete (măr, portocală), o cană cu ceai şi trei biscuiţi din făină integrală, ori trei-patru linguri cu cereale şi un pahar cu lapte degresat.
Înainte de prânz şi după-amiaza luaţi, ca gustare, un fruct proaspăt sau un iaurt parţial degresat şi o cană cu ceai.
Luni
Prânz: salată de verdeţuri proaspete, caş sau brânză slabă şi două felii de şuncă dietetică.
Cină: pizza medie cu dovlecei, salată de roşii ca garnitură şi un fruct proaspăt la desert.
Marţi
Prânz: 60 g omletă cu cartofi, salată de porumb şi 20 g măsline verzi.
Cină: pizza medie cu ciuperci şi salată de roşii.
Miercuri
Prânz: 300 g spanac la tigaie, o chiflă mică din făină integrală şi un fruct proaspăt.
Cină: pizza medie margherita şi salată de fructe şi frişcă vegetală dietetică.
Joi
Prânz: legume la grătar cu 100 g brânză, salată verde şi o felie de pâine integrală.
Cină: pizza medie napoletană şi un bol cu anghinare cu sos dulce-acru ori o sfeclă roşie, coaptă.
Vineri
Prânz: doi dovlecei umpluţi şi o felie de brânză.
Cină: pizza cu cartofi şi garnitură de roşii cu brânză.
Sâmbătă
Prânz: două felii de carne de vită la grătar, cu garnitură de morcovi fierţi.
Cină: foccacia cu brânză şi rozmarin şi o cupă medie cu îngheţată de fructe.
Duminică
Prânz: rulouri cu şuncă slabă, salată verde şi brânză, plus fasole verde, ca garnitură.
Cină: pizza medie capricciosa, cu garnitură de ardei copţi.

 

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *