Dieta care menţine inima sănătoasă

Dieta care menţine inima sănătoasă
Dieta care menţine inima sănătoasă

Motivul: acest regim scade tensiunea arteraială şi colesterolul rău şi menţine o greutate corporală sănătoasă.

 Oamenii de ştiinţă de la Universitatea Oxforfd  au analizat date de la 44.500 de persoane, dintre care 15.100 erau vegetareni şi 29.400 persoane cu o dietă care includea şi carnea. Pe parcursul a 11 ani, 169 dintre participanţi au murit şi 1.066 au ajuns la spital din cauza bolilor de inimă. Printre aceştia majoritatea erau consumatori de cane.

,, Mesajul principal este că dieta este un factor determinant important al sănătății inimii, iar vegetarienii au probabil un consum mai mic de grăsimi saturate, aşa se explică de ce riscul bolilor de inimă este mai mic în cazul lor”, explică Dr. Francesca Crowe

 Bolile de inimă sunt principala cauză de deces la nivel mondial, acestea curmând viaţa unui număr mai mare de persoane la nivel mondial decât toate tipurile de cancer la un loc.

Arterele care transpotă sânge către inimă se blochează din cauza depozitelor de grăsime cauzând angina sau chiar atacul de cord atunci când vasele de sânge se blochează complet.

„Placa de aterom formată poate creşte în dimensiuni, formând cheaguri de sânge ce blochează complet arterele şi sistează alimentarea cu sânge a inimii pe o anumită porţiune. Aşa apare infarctul”, explică prof. dr. Maria Dorobanţu, şefa clinicii de cardiologie din cadrul Spitalului de Urgenţă Floreasca din Bucureşti.

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

5 Comments

  1. Nope! De vina pentru infarct si boli de inima si artere sunt alimentele care produc inflamatii. Cele mai nasoale sunt zaharul, produsele de panificatie din faina ALBA, grasimile partial hidrogenate (margarina si uleiuri ieftine folosite la prajire – cum e cel de floarea soarelui), aditivii alimentari, in general toate alimentele pe care corpul uman nu le stie metaboliza.
    Daca e produs in laborator, o sa fie nevoie de un laborator ca sa digere acel produs. Corpul uman nu stie sa digere colorantii din sucurile carbogazoase de exemplu. Ingredientele nenaturale ale acelui suc sunt percepute de organismul uman ca niste intrusi. Si atunci reactioneaza la ele producant inflamatii la nivelul arterelor. Consumand ani si ani la rand aceste produse, arterele slabesc, sunt distruse incetul cu incetul, si asa apare infarctul. Si alte organe sunt afectate. Inflamatiile repetate duc la inmultirea haotica a celulelor – tumorile, care uneori sunt maligne.
    Daca nu ma credeti, ganditi-va ca problemele de sanatate care exista acum, in urma cu 100 de ani erau cazuri speciale, rare.
    Consumati produse in stare naturala, paine integrala, carne de peste, si pregatiti-le la cuptor. Cand folositi ulei, folositi de masline pe cat posibil. Si cel pentru prajire sa fie ulei de masline pentru prajire, nu extravirgin. Folositi produse asa cum va dadea bunica, nu cum cumpara mama de la hipermarket. :)

  2. Ati spus un mare adevar. Bunicul meu nu a fost nicidata internat nici fratele luiunul a trait 83 altul 92 pt. ca primul a fumat…Da dar atunci , carnea era un produs de lux, ca si sucurile de altfel….Hypermarketurile distrug lumea intreaga…Niciodata nu sa auzit de atitea cazuri de boli de inima si de diabet…cauza”stresul”…care mai demult nu se stia de el..ias spune ”boala capitalismului”si mai ales mincarea cu conservanti care a aparut in ultima vreme….

  3. Max = corect! Eu folosesc ulei de nuca de cocos organic (cel fara miros pentru gatit), e mult mai bun si indicat fata de uleiul de masline. Se poate chiar praji in el (nu produce PHO). Nu e de la colesterol, uite aici: http://www.treelight.com/health/healing/Cholesterol.html

    • Salut Alexandru! Ma bucur ca mi-ai dat linkul ala. Tu de unde iei ulei de cocos? Si cat te costa? M-am uitat rapid pe net si pare f scump…

      • Analugojana says:

        Eu cumpar ulei de cocos organic ,fara miros de la Walmart…..si costa 5 dolari un borcan de 31,5 fl oz(931ml)

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *