Dieta care vă ajută să daţi jos până la şase kilograme în două săptămâni fără să vă înfometaţi

Dieta care vă ajută să daţi jos până la şase kilograme în două săptămâni fără să vă înfometaţi
Dieta care vă ajută să daţi jos până la şase kilograme în două săptămâni fără să vă înfometaţi

Dieta Easy-Fast, un regim rapid şi uşor, fără înfometare, în programul căruia sunt foarte puţine alimente interzise. Se bazează în primul rând pe consumul de legume şi fructe, brânză de vaci degresată, carne de pui, de vită sau peşte, maioneză dietetică, mirodenii, oţet balsamic şi suc proaspăt de lămâie. În schimb, trebuie să eliminaţi definitiv zahărul din alimentaţie, însă îl puteţi înlocui cu miere.

Dacă veţi ţine dieta ca la carte, după numai două săptămâni veţi putea slăbi între cinci şi şase kilograme.
Vă prezentăm mai jos care va fi meniul dumneavoastră zilnic în cele două săptămâni de dietă. În funcţie de preferinţă, puteţi alege, prin rotaţie, una dintre cele trei variante de meniuri zilnice prezentate mai jos.

MENIUL 1
Micul dejun: un pahar cu suc natural de lămâie: amestecaţi într-un pahar sucul proaspăt al unei lămâi cu apă plată, o ceaşcă cu ceai verde sau o cafea neîndulcite, un pahar cu iaurt natural cu puţine grăsimi şi două felii de pâine integrală unse cu un strat foarte subţire de unt.
Prânz: o porţie de 150-200 de grame de peşte, pasăre sau carne de vită preparate la aburi şi apă plată sau ceai de plante.
Cină: o porţie de 200 de grame de legume preparate la aburi sau o salată de legume proaspete şi apă plată sau ceai verde ori de plante.
Gustare: două felii de şuncă şi un fruct, la alegere.
Important! La două mese pe săptămână puteţi consuma şi o porţie de paste făinoase sau trei cartofi cu condimente preparaţi la aburi.

MENIUL 2
Micul dejun: un bol cu lapte bătut amestecat cu 30 de grame de cereale integrale sau brânză degresată de vaci cu două linguri cu fulgi de ovăz şi o cană cu fructe roşii ori o felie de pepene galben şi obligatoriu un pahar cu suc proaspăt de lămâie cu apă plată.
Prânz: o friptură de vită sau de pui la tigaie cu o porţie de fasole verde fiartă, un fruct la alegere şi apă plată sau ceai verde.
Cină: o salată de andive, o omletă din trei ouă şi apă plată sau ceai de plante.
Gustare: două felii de brânză degresată şi un fruct la alegere.
Important! Şi la varianta a doua, la două mese pe săptămână puteţi consuma şi o porţie de paste făinoase sau trei cartofi cu condimente preparaţi la aburi.

MENIUL 3
Micul dejun: o jumătate de grepfrut sau un pahar cu suc proaspăt de grepfrut neîndulcit, două ouă fierte tari sau prăjite în puţin ulei de măsline şi două felii de şuncă presată fără grăsime.
Prânz: o jumătate de grepfrut sau un pahar cu suc proaspăt de grepfrut neîndulcit, carne slabă de pui sau peşte preparate la aburi sau la grătar, în orice cantitate, şi un bol cu salată de legume şi condimente, stropită cu puţin oţet balsamic sau cu suc proaspăt de lămâie.
Cină: o jumătate de grepfrut sau un suc de grepfrut neîndulcit, o porţie de carne slabă de pui, de vită sau peşte preparate la aburi sau în tigaie, în orice cantitate, şi legume pe săturate, în stare crudă sau preparate la aburi, în afară de mazăre, fasole uscată, porumb sau soia.
După cină, înainte de culcare se poate bea un pahar cu lapte dulce degresat sau un pahar cu suc de roşii.

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

One Comment

  1. Toate regimurile astea de le dati voi sunt de fapt regimuri care nu depasesc neam 1500-1700 de calorii pe zi. Secretul e sa mancam mai putine calorii, nu sa ne frustam …. sau sa ne gandim ca suntem la dieta

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *