6 trucuri ca să te ţii de dietă chiar şi în weekenduri

6 trucuri ca să te ţii de dietă chiar şi în weekenduri
6 trucuri ca să te ţii de dietă chiar şi în weekenduri

În timpul săptămânii este foarte uşor să respecţi obiceiurile sănătoase – mânânci cereale la masa de dimineţă, te duci la sală după muncă şi mânânci mult mai puţin seara, însă în weekenduri ceva se schimbă. Weekendurile înseamnă timp mai mult pentru a mânca, a bea sucuri şi a sta mai mult pe canapea ca să te relaxezi. Iată 5 trucuri care te ajută să te ţii de dietă

  1. Încearcă cocktailul Bloody Mary sau clătitele

 

Nu faci niciun rău dacă te răsfeţi puţin, însă trebuie să alegi dintre două rele pe aceea cu caloriile cele mai puţine. Cheia nu este să te abţii şi sp te pedepseşti, însă alege inteligent. Dacă bei un Bloody Marry nu mânca şi clătite la masa de dimineaţă ci alege omletă din albuşuri cu legume. Dacă vrei clătite, nu este nicio problemă, însă ai grijă la cantitatea de sirop.

  1. Stai la masă şi mânâncă

În weekenduri ai tendinţa să mai furi câte o bucăţică de ceva şi să o mânânci până ajungi la masă, astfel, numărul de calorii creşte iar tu nu îţi dai seama. Dacă în timpul săptămânii mâncai 3 mese pe zi şi 2 gustări, în weekenduri ai tendinţa să mânânci mult mai mult. Stai la masă şi prepară ceva, chiar dacă este doar un sandvici, organismul tău îţi va mulţumi

 

3.Comandă două aperitive

Cea mai bună metodă atunci când ieşi în oraş este să comanzi două feluri de aperitive, decât un fel principal şi unul secundar.

4. Ai grijă cu pâinea, dar nu o refuza total

 

Dacă coşul cu pâine arată incredibil poţi să iei o bucată, însă nu uita să numeri caloriile. Balansează meniul astfel încât să îţi poţi satisface aproape toate pofetele. Acelaşi lucru trebuie să îl faci pentru tortilla sau pentru chipsurile din restaurantele mexicane. În momentul în care chelnerul te întreabă dacă doreşti un al doilea coş cu chipsuri sau pâine, răspunsul corect este nu!

5.Mânâncă sănătos înainte de toate

Weekendurile sunt şi pentru evenimente mai speciale cum ar fi petreceri sau nunţi, aşa că în momentul în care ai undă verde la bufetul suedez fă alegeri sănătoase înainte să mai guşti din una sau alta. Pune pe farfurie mai multe le

 6.Comandă vodka şi apă minerală decât vodka şi apă plată

Băuturile alcoolice sunt nişte bombe calorice, în special băuturile cu fructe. Vodka tonic nu este o alegere rea, însă apa tonică conţine 120 de calorii pe suta de grame.

A.

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *