Dieta cu ouă fierte are rezultate spectaculoase. Dar nu toată lumea o poate ține

Dieta cu ouă fierte are rezultate spectaculoase. Dar nu toată lumea o poate ține
Dieta cu ouă fierte are rezultate spectaculoase. Dar nu toată lumea o poate ține

Oăule fierte sunt foarte bune în curele de slăbire pentru că organismul arde mai multe calorii la digerarea acestora decât aduc ele. Atenție! Această dietă nu trebuie ținută mai mult de o săptămână pentru că ouăle, în exces pot provoca alergii și alte probleme de sănătate.

Ouăle trebuie să fie consumate cu prudenţă de cei care suferă de boli renale, gută sau hepatită. La aceste persoane, ouăle şi carnea duc la un aport excesiv de proteine, care creşte ureea sau creatinina. La cei cu ciroză hepatică, un consum ridicat de proteine cauzează encefalopatie. De asemenea, un studiu realizat de cercetătorii de la Brigham and Woman’s Hospital, SUA, arată că ouăle sunt periculoase şi pentru diabetici. Această cură nu este recomandată nici persoanelor care au probleme cu colesterolul.

Iată care e meniul pentru dieta cu ouă:

LUNI

Mic dejun: 2 ouă fierte, un grapefruit, o ceaşcă de ceai verde

Prânz: o portocală, un ou fiert, 150 g carne de pui

Cină: 200 g carne de pui, un pahar de iaurt

MARŢI

Mic dejun: 2 ouă fierte, o ceaşcă de suc de citrice proaspăt

Prânz: 2 portocale, 150 g carne de pui, un pahar de apă

Cină: 2 ouă fierte, un grapefruit, o ceaşcă de lapte

MIERCURI

Mic dejun: un ou fiert, un pahar de apă cu o linguriţă de zeamăde lămâie proaspătă

Prânz: 200 g carne de vită sau viţel, un grapefruit

Cină: 2 ouă fierte, un pahar de apă

JOI

Mic dejun: omleta din 3 ouă cu verdeţuri

Prânz: salată, 2 ouă fierte sau 150 g carne de pui

Cină: un ou fiert, 2 grapefruituri, un pahar de apă

VINERI

Mic dejun: o salată făcută din 2 ouă fierte şi mărunţite, 1 morcov fiert, 1 linguriţă de smântână cu conţinut scăzut de grăsime, verdeţuri la discreţie

Prânz: 3 morcovi proaspeţi, o ceaşcă de suc de portocale

Cină: 100 g peşte marin fiert, o lingurită de zeamă de lămâie pentru peşte, un ou fiert, o ceaşcă de apă

SÂMBĂTĂ

Mic dejun: 150 g brânză de vaci cu conţinut redus de grăsime, o ceaşcă de suc de citrice

Prânz: 2 ouă fierte, 2 grapefruituri

Cină: apă minerala (decarbogazificată) la discreţie

DUMINICĂ

Mic dejun: 2 ouă fierte, jumătate de grapefruit mediu

Prânz: 200 g carne de vită sau viţel, o portocală

Cină: apă minerala (decarbogazificată) la discreţie

Odată ce dieta ia sfârşit, este recomandat consumul în continuare de ouă şi citrice, în cantităţi din ce în ce mai reduse, pentru ca metabolismul să se obişnuiască uşor cu schimbarea.

 

37 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook