Esti gata de plaja? Sfaturi pentru a obtine rapid silueta pe care o doresti

Esti gata de plaja? Sfaturi pentru a obtine rapid silueta pe care o doresti
Esti gata de plaja? Sfaturi pentru a obtine rapid silueta pe care o doresti

Vara este in toi, motiv pentru care tot mai multe femei incep sa-si cumpere creme cu protectie solara pentru plaja pentru a se bucura de zile de plaja. Insa, odata cu venirea vremii, apar si grijile legate de silueta. 

Inca mai este timp sa dam jos cateva kilograme, chiar daca concediul bate la usa, sustine nutritionistul Heather Bauer, care ne vine in ajutor si cu cateva sfaturi pentru a ne reintra in forma penrtu plaja.

 

1. Treci pe salate – Este sezonul verdeturilor asa ca profita din plin. Inlocuieste masa de seara, obligatoriu, cu o salata usoara de legume si doar o bucatica de branza, nu mai lata de podul palmei, fara paine. Daca se poate, fa tot posibilul sa mananci salate si la masa de pranz. La serviciu, pune-ti la pachet fructe si legume taiate pentru masa de pranz si renunta la pizza si la sandwichuri. Daca reusesti sa faci asta o saptamana, vei da jos cel putin trei kilograme, daca nu chiar mai mult.

 

2. Renunta la ciugulit – Incearca sa nu mai mananci biscuiti, snacksuri sau produse de patiserie in timpul zilei, doar pentru ca ti-e pofta. Daca chiar simti nevoie de a pune ceva in gura, scoate din pachet morcovul curatat pe care l-ai adus de acasa si rontaie-l pe acelea. Pe cat posibil, renunta la ciugulitul nesanatos. S-ar putea sa iti spui: “Dar eu nu mananc prostii in timpul zilei!” Ei bine, fa un mic experiment: trece pe foaie tot de ai imbucat intr-o zi, dar absolut tot! Inclusiv bucata de ciocolata oferita de o colega de munca, pumnul de alune pe care l-ai mancat si paharul de suc pe care l-au baut cu ocazia zilei de nastere a cuiva de la serviciu.

 

Continuarea pe Lyla.ro

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *