Ești gurmand? Ce să mânânci ca să îți potolești poftele

Ești gurmand? Ce să mânânci ca să îți potolești poftele
Ești gurmand? Ce să mânânci ca să îți potolești poftele

Dacă ești gurmand să știi că tuturor ni se întâmplă să poftim alimente pe care nu ar trebui să le consumăm – majoritatea – zahăr, făină albă, ciocolată, cafea, alcool. Dacă ai renunțat la acestea, primele zile din detoxifiere sunt groznice – dureri de cap, amețeli, pofte intense, anxietate și stare de nervozitate. Iată ce să mânânci ca să îți potolești poftele.

Conform Anemarie Colbin, fondatorul Institutului Gurmanzilor, „ceea ce se întâmplă când consumăm zahăr alb este că organismul folosește rezervele proprii de vitamina B, calciu, fosfor, potasiu pentru a metaboliza zahărul și apoi trimite semnale către creier ca să se producă înlocuirea cu alte substanțe nutritive”

Ea a realizat un tabel, pe care să îl avem la îndemână când poftele lovesc

zahăr (bomboane, produse din patiserie, înghețată) -> mânâcă mai multe alimente : semințe de ovăz, fructe -> evită (zahărul, sarea, carnea, produsele lactate) -> Substituie cu (banane înghețate, deserturi îndulcite cu sirop de agave, sirop de orez)

Alcool -> carbohidrați complecși (fructe, legume, salate) -> carnea, grăsimile, sarea, proteinele animale -> bere non-alcoolică, fructe

Cafea -> legume și salate -> carne, zahăr, făină, sare -> cafea decofeinizată

Produse lactate -> salată, pește, fasole -> produse de la cuptor, zahăr -> tofu

 

 

 

 

 

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *