Iată ce alimente trebuie să consumi dacă nu mai dai randament şi nu te poţi concentra

Iată ce alimente trebuie să consumi dacă nu mai dai randament şi nu te poţi concentra
Iată ce alimente trebuie să consumi dacă nu mai dai randament şi nu te poţi concentra

Ne putem spori capacitatea cognitivă a creierului şi dobândi o mai mare putere de concentrare în zilele în care ne mobilizăm mai greu consumând anumite alimente.

Hidratarea nu trebuie însă nici ea neglijată, fără această resursă vitală creierul neputând funcţiona. Indispensabilă, alături de apă putem să consumăm şi ceai verde, care nu doar hidratează, ci ne dă o stare de bine întreaga zi.

Dacă vreţi să aveţi mai multă energie şi să vă concentraţi mai uşor la locul de muncă, ţineţi deci cont de alimentaţie.

Creierul are nevoie de câteva vitamine  fără de care nu poate funcţiona la capacitate maximă.

Este vorba despre vitaminele esenţiale K, B, C şi E, precum şi acidul folic. Toate acestea  se găsesc în avocado, dar şi în afine (vitaminele C, K).

Una dintre cele mai nutritive plante pentru creier rămâne însă sfecla roşie datorită antioxidanţilor pe care îi conţine.

O veste bună pentru iubitorii de ciocolată, însă numai pentru  cea neagră! Facem o alegere bună dacă optăm pentru cea care are minimum 70% cacao, întrucât aceasta conţine flavonoide, care reduc riscul de accident vascular cerebral şi îmbunătăţesc circulaţia sangvină cerebrală.

Şi nucile sunt bune pentru circulaţia fluxului sanguin, ceea ce permite o mai bună oxigenare a creierului şi deci o funcţionare mai optimă.

De asemenea, uleiul virgin de măsline este recomandat pentru probleme de momorie asociate procesului de îmbătrânire, dar are beneficii şi în deficienţele de învăţare.

Beneficiile consumului de spanac, dar şi de crucifere au fost dovedite de mai multe studii la care au  participat persoane care le consumau frecvent.  Bogat în luteină antioxidantă, spanacul consumat regulat protejează împotriva declinului cognitiv.

Nu trebuie, de asemenea, să ignorăm nici usturoiu, întrucât acesta oferă organismului o mai mare rezistenţă la stres şi inflamaţia asociată bolilor neurologice.

Putem adăuga la lista alimentelor benefice funcţionării creierului şi somonul datorită acizilor graşi Omega-3, cu un important rol în funcţiile cognitive, stimulând memoria şi protejând împotriva bolii Alzheimer.

Mai multe condimente îşi aduc şi ele contribuţia la menţinerea bunei funcţionări a creierului nostru.

Printre acestea amintim turmenicul, care are proprietăţi antiinflamatoare, încetineşte degradarea neuronilor şi ajută la îmbunătăţirea memoriei.

Rozmarinul, care protejează împotriva neurodegenerării datorită acidului carnosic pe care îl conţine sau salvia, cunoscută şi ea ca stimulent pentru memorie.

405 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook