Ingredientul-minune care topește grăsimea de pe burtă și scade colesterolul

Ingredientul-minune care topește grăsimea de pe burtă și scade colesterolul
Ingredientul-minune care topește grăsimea de pe burtă și scade colesterolul

Semințele de chia sunt o sursă importantă de Omega3, antioxidanți, vitamine, minerale și în plus au capacitatea de a topi grăsimea.

Recent, un studiu publicat în British Journal of Nutrition a scos la iveală că semințele de chia ajută la slăbit. Însă nu trebuie să mănânci mai mult de o lingură, pe zi.

 

Gaining weight

  • Semințele de chia accelerează metabolismul și ajută la arderea grăsimii de pe abdomen.
  • Datorită conținutului de Omega 3, semințele de chia combat celulita și luptă cu îmbătrânirea.
  • Țin în frâu pofta de mâncare
  • Sunt bune pentru igestie, datorită conținutului de fibre. 

Alte beneficii ale semințelor de chia

  • Sunt o sursă importantă de Omega 3.
  • Bogate în antioxidanți, proteine, aminoacizi, vitamine, minerale ți fibre.
  • Nu conțin gluten.
  • Dau energie.
  • Reduc colesterolul și tensiunea arterială.
  • Stimulează digestia.
  • Mențin inima sănătoasă.
  • Ajută la dezvoltarea mușchilor și la regenerarea țesuturilo.
  • Scad nivelul glicemiei.

chia-seeds

 Seminţele de chia pot fi consumate în diverse moduri: se pot adăuga în pâine sau alte produse de panificaţie, în salate, sandwichuri sau în garnituri. O idee bună este să le puneţi în băuturi, apă sau limonadă. După 10 minute devin gelatinoase şi dau o textură interesantă băuturii.

 

 

 

 

.

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

3 Comments

  1. In sucurile naturale e grozav. Eu le consum si dimineata la prima ora cu suc. Ajuta la digestie.

  2. Semințele de chia, nu trebuie sparte sau măcinate înainte de a fi consumate, se pot consuma crude sau ca ingredient în diferite preparate, fiind ușor digerabile.
    Datorita conținutului bogat în grăsimi esențiale omega, semințele de chia, pot înlocui untul sau ouăle la micul dejun, sau se pot adăuga în ceașca de cereale cu lapte, sau în porția de iaurt.
    Semințele de chia se pot folosi măcinate, sub formă de faină , din care se pot pregăti dulciuri, biscuiți, chiar pâine, înmuiate în apă, în sucuri de fructe, ele devin gelatinoase, fiind apreciate în budinci, sau terciuri.

  3. …daca alaptez pot mânca ?

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *