Mihaela Bilic: De ce nu reușiți să slăbiți chiar dacă țineți o dietă strictă? O greșeală pe care mulți o fac vara, duce la kilograme în plus

Mihaela Bilic: De ce nu reușiți să slăbiți chiar dacă țineți o dietă strictă? O greșeală pe care mulți o fac vara, duce la kilograme în plus
Mihaela Bilic: De ce nu reușiți să slăbiți chiar dacă țineți o dietă strictă? O greșeală pe care mulți o fac vara, duce la kilograme în plus

Nutriționistul Mihaela Bilic vă sfătuiește să puneți la socoteală și fructele atunci când vreți să slăbiți și să nu exagerați cu cantitatea consumată.

Iată ce a scris pe pagina sa de facebook :

Daca va propuneti sa slabiti nu uitati sa „numarati” si fructele din dieta
S a deschis sezonul fructelor, pana la toamna natura ne va rasfata cu toate culorile si aromele dulci ale fructelor. Nimic mai sanatos ca desert, pentru ca fructele nu pot fi considerate un aliment de baza ci sunt mai degraba un „extra” pe langa mancare. Si atunci cand este vorba de slabit acest „extra” nu trebuie trecut usor cu vederea:)
Fructele au in medie 400cal/kg (ca sa nu zic de cirese cu 600 sau de struguri cu 800), sunt parfumate, bogate in apa, fibre si fructoza (o forma lenta de zahar) de unde provin si caloriile. Nu e greu sa mananci 1kg de fructe intr-o zi, sunt usor de ciugulit ca o gustare daca le ai la indemana. Problema e ca nu dau satietate mare si nici mustrari de constiinta cum fac dulciurile, deci e putin probabil sa spui: „vai, cate fructe am mancat!” Aceasta perceptie falsa ca fructele pot fi mancate la liber fara sa ne afecteze silueta este motivul din cauza caruia multe femei nu slabesc. Acolo unde dieta este respectata cu strictete, unde cantitatea de mancare este redusa iar dulciurile eliminate aproape complet, consumul de fructe poate impiedica slabitul.
Nu spun ca fructele ingrasa mai tare ca alte alimente, spun ca noi nu le punem la socoteala ca pe restul mancarii. Ori 400 calorii reprezinta o masa principala, inseamna aproape jumatate din ratia unei femei aflate la cura de slabire. Asa ca va invit sa luati in considerare fructele si din punct de vedere al aportului de energie pentru ca si fructoza, desi se absoarbe mai lent, are tot 4cal/g ca si zaharul. Si fie sa mancati fructe in loc de o masa, fie sa diminuati mancarea cat sa incapa si ele in bugetul redus al dietei. Pentru ca fructele, desi bogate in apa, sunt departe de a avea 0 calorii

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *