Niște medicamente prescrise de medic i-au provocat unei tinere o reacție alergică violentă

Niște medicamente prescrise de medic i-au provocat unei tinere o reacție alergică violentă
Niște medicamente prescrise de medic i-au provocat unei tinere o reacție alergică violentă

O tânără a fost la un pas de moarte chiar de ziua ei, după ce a suferit o reacție foarte violentă la medicamente.

Pielea Danikai Heron a început să ardă din interior spre exterior, după ce a luat niște medicamente noi pentru epilepsia cu care a fost diagnosticată în urmă cu un an. Din cauza medicamentelor, ea a dezvoltat Sindromul Stevens Johnson și Necroliza epidermică toxică.

alerg

Tânăra din Sydney, Australia, a trecut prin chinuri greu de imaginat, intrucat pielea de pe mai bine din jumătate din corp i s-a ars. Rănile erau atât de profunde încât a fost bandajată complet.

bandaj

Danika a fost diagnosticată cu epilepsie la vârsta de 18 ani și cu puțin timp înainte de a împlini 19 ani, medicii i-au prescris două medicamente noi – Lamictal și Keppra – care ajută la controlul crizelor. Chiar în ziua în care a împlinit 19 ani, ea a observat că avea buzele și ochii foarte umflați, apoi i-au apărut vezicule pe tot corpul.

danika

Părinții au dus-o la spital, iar medicii i-au prescris un tratament pentru herpes, după care au trimis-o acasă. După 4 zile, boala evoluase atât de mult incât tânăra a fost internată de urgență.

Danika a stat în spital aproape o lună, timp în care i s-au administrat doar medicamente pentru calmarea durerilor, întrucât nu există tratamente pentru Necroliza epidermică toxică și Sindromul Stevens Johnson. Acum, tânăra este vindecată și în afara oricărui pericol, însă a rămas cu cicatrici.

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *