Plimbarea inteligentă sau cum să profitați de o activitate plăcută, pentru a pierde și kilograme

Plimbarea inteligentă sau cum să profitați de o activitate plăcută, pentru a pierde și kilograme
Plimbarea inteligentă sau cum să profitați de o activitate plăcută, pentru a pierde și kilograme

Plimbatul este una din metodele cele mai plăcute de a pierde kilograme. Nu e nevoie întotdeauna de antrenamente epuizante sau de chin. Plimbatul e un mod de a slăbi prietenos cu articulațiile. Așa că, nu mai aștepta, ia-ți o pereche comodă de pantofi sport și bucură-te de razele calde ale toamnei!

  1. Stabilește un obiectiv de pași. Pentru a slăbi, este nevoie de un număr de 15.000 de pași. Pare mult, dar după două, trei zile, vă veți intra în ritm. Încercați să executați pașii într-un ritm alert.
  2. Plimbați-vă de trei ori pe zi, câte 20 de minute. Mai bine mai puțin și mai des decât o plimbare lungă și epuizantă. 20 de minute de mers după mesele principale vă va ajuta să mențineți nivelul zahărului din sânge la parametri optimi. Așadar, plimbați-vă pe intervale.
  3. Încercați mersul în pantă. Pentru siluetă, mersul în pantă face minuni. Veți pune la treabă mai mulți mușchi și veți avea arderi mai intense. La deal încetiniți ritmul, pentru a nu pune presiune inutilă pe mușchi. Întâi lent, apoi mai alert.
  4. Înainte de plimbare, beți ceai verde. Metabolismul va fi accelerat, dacă veți bea ceai verde. Vă va activa arderile.
  5. Alternați ritmul pașilor, în timpul plimbării. Nimănui nu-i place monotonia, nici organismului tău. Așadar, alternați ritmul de mers, să fie când alert, când mai lent, pentru a intensifica arderea caloriilor.
  6. Ajutați-vă de greutăți. Plimbarea este un exercițiu grozav, dar dacă vă luați și greutățile, veți culege roadele. În timpul mersului, mai adăugați câteva ridicări cu fandări. Veți sparge monotonia și veți da un impuls metabolismului.
  7. Renunțați la băuturile cu zahăr. Nicio băutură, nici măcar cea de energie, nu este indicată dacă doriți să slăbiți. Mizați pe apă și veți câștiga!
  8. Faceți-vă de lucru. Obligați-vă să mergeți pe jos, parcând mai departe sau renunțând la mijloacele de transport, în măsura în care este posibil. Alternative mai sunt: mersul cu bicicleta, urcatul pe scări sau mersule pe role.
  9. Hidratați-vă corespunzător. Conform unui studiu, consumul mare de apă accelerează pierderea în greutate. Dacă veți bea 1.5 litri pe zi, veți pierde 17.400 calorii pe an, doar cu această metodă.
  10. Ascultați muzică antrenantă. Împrieteniți-vă cu muzica! Cea antrenantă vă va da o stare de bine, de energie, care vă va determina să pășiți alert și cu bucurie.

18 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook