Saltul broscuței – exercițiul care te scapă de grăsimea de pe abdomenul inferior

Saltul broscuței – exercițiul care te scapă de grăsimea de pe abdomenul inferior
Saltul broscuței - exercițiul care te scapă de grăsimea de pe abdomenul inferior

Nu te lăsa păcălită de numele drăguț al exercițiului pentru că nu este deloc drăguț, din contră este greu și îți solicită toți mușchii abdominali, dar nu te speria. Iată partea bună – te scapă de grăsimea de pe abdomenul inferior în 2 timpi și 3 mișcări. Eh, nu chiar 3 mișcări, mai mult 15 repetiții

alt="saltul broscutei" width="500" height="500" srcset="http://www.doctorulzilei.ro/wp-content/uploads/2016/02/saltul-broscutei-500x500.jpg 500w, http://www.doctorulzilei.ro/wp-content/uploads/2016/02/saltul-broscutei-300x300.jpg 300w, http://www.doctorulzilei.ro/wp-content/uploads/2016/02/saltul-broscutei-768x768.jpg 768w, http://www.doctorulzilei.ro/wp-content/uploads/2016/02/saltul-broscutei-600x600.jpg 600w, http://www.doctorulzilei.ro/wp-content/uploads/2016/02/saltul-broscutei-55x55.jpg 55w, http://www.doctorulzilei.ro/wp-content/uploads/2016/02/saltul-broscutei-310x310.jpg 310w, http://www.doctorulzilei.ro/wp-content/uploads/2016/02/saltul-broscutei-700x700.jpg 700w, http://www.doctorulzilei.ro/wp-content/uploads/2016/02/saltul-broscutei.jpg 1100w" sizes="(max-width: 500px) 100vw, 500px" />

Stai cu mâinile și picioarele exact ca în prima fotografie, apoi fă un abdomen, ducând mâinile între picioare. Picioarele ține-le în poziția fluturelui sau a broscuței. Îi spuneți cum vreți exercițiului, dar să știți că funcționează :)

48 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook