Șapte alimente care fac minuni pentru digestie și previn balonarea

Șapte alimente care fac minuni pentru digestie și previn balonarea
Șapte alimente care fac minuni pentru digestie și previn balonarea

O caracteristică a alimentelor care este uitată sau ignorată de cei mai mulţi oameni este aceea că ele sunt utile în vindecarea anumitor afecţiuni. Există o serie de alimente care ne ajută atunci când avem probleme cu digestia.

Data viitoare când te simţi balonat sau eşti constipat, consumă alimentele recomandate pentru o digestie mai uşoară şi pentru sănătatea stomacului tău.
1. Bananele

Au un conţinut ridicat de potasiu şi vitamina A, ajută la reglarea cantităţii de apă din corp. În plus, substanţele conţinute de banană ajută la reducerea stresului.

2. Prunele

“Sunt uşor de digerat, deoarece conţin fibre, şi previn constipaţia. Unde mai pui faptul că sunt bogate în antioxidanţi, fapt care te ajută să te menţii tânăr”, susţine nutriţionistul Abhay Joshi.

3. Merele

Este recomandată consumarea unui măr pe stomacul gol pentru a regla tranzitul intestinal. Are cantităţi mari de fibre şi apă.

4. Iaurtul

Enzimele sunt de mare ajutor la digestie. Bacteriile din stomac sunt ţinute sub control de substanţele conţinute de iaurt, prevenind astfel diferitele afecţiuni ale stomacului.

5. Ovăzul

Cerealele integrale din ovăz sunt foarte bune deoarece dau senzaţia de saturaţie, în ciuda faptului că stomacul nu este plin. Fibrele, vitamina A şi zincul conţinut le fac să fie un adevărat medicament pentru digestie.

6. Menta

Pentru curăţirea organismului este recomandată mestecarea unei frunze de mentă în fiecare zi. Te eliberează de disconfortul gastric şi îţi linişteşte stomacul.

7. Ghimbirul

Anihilează efectele substanţelor inflamatorii din organism şi are un conţinut ridicat de vitamina B3. Ceaiul de ghimbir te ajută atunci când eşti deranjat la stomac.

 

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *