Șase alimente pe care le mănânci greșit

Șase alimente pe care le mănânci greșit
Șase alimente pe care le mănânci greșit

Chiar dacă mănânci alimente sănătoase, greșelile de gătire pot duce la pierderea beneficiilor pe care le aduc.

Cartofii
Crezi că te bucuri de toate benficiile cartofilor, atunci când îți faci piure sau cartofi copți din cartofi albi? Mai gândește-te! Un studiu a demonstrat cele mai importante beneficii, cum ar fi scăderea tensiunii arteriale și reducerea riscului de cancer le au cartofii roșii. Potrivit unui studiu din 2014, cartofii roșii i-au depășit pe cei albi în ceea ce privește cantitatea de polifenoli și scăderea nivelului de zahăr din sânge.

Morcovii
Ai obiceiul să toci morcovii înainte să-i pui în supă? Un studiu a deonstrat că tăierea mocrovilor duce la pierderea unei cantități mai mari de nutrienți. Cel mai bine e să speli și să cureți cartofii și să-i adaugi în supă întregi.

Usturoiul
Se recomdă să fie zdrobit si consumat dupa cinci-zece minute, intrucat, spre deosebire de alte plante sau legume, prin oxidare se activeaza principiile active.

Merele și perele
Este bine să le coci înainte de consumare. Potrivit unui studiu, coacerea ajută la descompunerea clorofilei care în schimb produce mai mulți antioxidanți activi.

Brocoli

Beneficiile anti-inflamatoare şi anti-cancer ale broccoli au fost studiate în numeroase laboratoare ale lumii. Însă, avantajele pe care acest aliment le are pentru sănătate sunt distruse dacă este gătit în exces, pentru că se pierd enzimele care îi conferă toate calitățile, potrivit unui studiu făcut la Universitatea din Illinois. Cea mai bună soluţie pentru a păstra calităţile unui aliment precum broccoli, care luptă împotriva cancerului, este gătirea lui la abur timp de 2-4 minute. Această combinaţie dublează proprietăţile anticancer ale acestor crucifere, susţin cercetători americani.

 

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

One Comment

  1. Morcovii trebuie taiati si pusi in supa intregi, nu cartofii :)

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *