Scăpaţi de 3 kilograme pe săptămână cu ajutorul unei legume interzise de obicei în curele de slăbire

Scăpaţi de 3 kilograme pe săptămână cu ajutorul unei legume interzise de obicei în curele de slăbire
Scăpaţi de 3 kilograme pe săptămână cu ajutorul unei legume interzise de obicei în curele de slăbire

Aproape în orice regim de slăbit este interzis consumul de cartofi, deoarece este asociat cu acumularea kilogramelor în plus. Dacă ştiţi însă sub ce formă să-i consumaţi, cum să-i preparaţi, cartofii vă ajută să slăbiţi fără să vă dezechilibraţi organismul.

100 de grame de cartofi fierţi sau copţi conţin numai 68 de calorii, foarte multă apă şi carbohidraţi, care ne oferă energia zilnică de care avem nevoie. În cadrul acestei diete este foarte important modul de preparare a cartofilor. Când cartofii sunt preparaţi în coajă, fierţi sau copţi nu îngraşă, iar vitaminele şi mineralele sunt perfect conservate. Amidonul se transformă în zaharuri lente uşor asimilabile de organism, cu condiţia ca prepararea lor să nu dureze mai mult de 25 de minute.

În plus, cartofii nu conţin grăsimi şi deci nici colesterol. Un avantaj deosebit al consumului de cartofi constă în faptul că nu vi se va face foame între mese, deoarece aceştia satură suficient de mult.

Cartofii sunt nutritivi şi delicioşi şi conţin cantităţi importante de nutrienţi, vitamine din complexul B, vitamina C, vitamina K, amidon, glucoză, acid folic, fibre şi potasiu, fapt pentru care sunt folosiţi ca bază în alimentaţie. Hidraţii de carbon din cartofi sunt uşor digerabili şi facilitează digestia, fapt pentru care sunt recomandaţi şi în dieta persoanelor care nu pot digera alimente grele, precum copii, bătrâni sau convalescenţi.

Daţi jos 3 kilograme pe săptămână
În cadrul acestei diete nu veţi fi obligaţi să mâncaţi numai cartofi. Puteţi consuma şi carne de pui, peşte, iaurt şi brânză de vaci degresată, dar în cantităţi limitate.

În schimb, sunt total interzise pastele făinoase, untul, smântâna, grăsimile animale, ciocolata, produsele de patiserie şi pâinea.

Pentru ca dieta să fie eficientă, ţineţi cont de următoarele sfaturi: fierbeţi cartofii în coajă, înlocuiţi sarea cu suc proaspăt de lămâie şi diverse plante aromatice, mentă, chimion, rozmarin, nucşoară şi usturoi, care şi ele vă scapă de kilogramele în plus şi beţi câte doi litri de apă plată pe zi. Iată acum care este meniul dietei cu cartofi pentru o perioadă de şapte zile.

Luni
Micul dejun: o cană cu ceai de plante sau o cafea fără zahăr, o felie de 25 de grame de brânză degresată şi un cartof fiert.
Prânz: un bol cu supă de cartofi şi o salată verde preparată cu două roşii, şase măsline, o lingură cu porumb şi o linguriţă cu ulei de măsline, stropită cu suc proaspăt de lămâie.
Cină: un ou fiert tare, doi cartofi fierţi şi o salată verde cu roşii, ulei de măsline şi suc proaspăt de lămâie sau o porţie de păstrăv la grătar şi un bol cu piure de cartofi.

Marţi
Micul dejun: o cană cu ceai de plante sau o cafea fără zahăr şi un bol cu piure de cartofi preparat cu puţin lapte degresat.
Prânz: doi cartofi fierţi şi 175 de grame de peşte la grătar.
Cină: un bol cu supă de cartofi sau doi cartofi fierţi umpluţi cu brânză de vaci degresată.

Miercuri
Micul dejun: o cană cu ceai de plante sau o cafea fără zahăr, doi cartofi fierţi şi un pahar cu iaurt natural degresat.
Prânz: doi cartofi fierţi, un ou fiert tare şi o salată verde preparată cu o linguriţă cu ulei de măsline şi câteva picături de suc proaspăt de lămâie.
Cină: doi cartofi fierţi şi un pahar cu iaurt natural degresat (125 de grame).

Joi
Micul dejun: o cană cu ceai de plante sau o cafea fără zahăr, doi cartofi fierţi sau copţi şi un ou fiert tare.
Prânz: doi cartofi fierţi, 125 de grame de carne de pui fiartă şi o salată verde preparată cu o linguriţă cu ulei de măsline şi suc proaspăt de lămâie.
Cină: o salată de cartofi fierţi şi un pahar de 125 de grame cu iaurt natural fără grăsime sau cartofi cu brânză.

Vineri
Micul dejun: o cană cu ceai de plante sau o cafea fără zahăr, un cartof fiert sau copt şi o banană.
Prânz: un bol cu mâncare de cartofi şi o salată de crudităţi cu o linguriţă cu ulei de măsline şi suc proaspăt de lămâie sau o omletă cu ciuperci din două ouă şi o salată verde.
Cină: doi cartofi la cuptor cu ciuperci.

Sâmbătă
Micul dejun: o cană cu ceai de plante sau o cafea fără zahăr, doi cartofi fierţi şi un pahar cu iaurt (125 de grame) natural fără grăsime.
Prânz: un bol cu salată de cartofi, 125 de grame de carne de pui fiartă, un pahar (125 de grame) cu iaurt natural fără grăsime şi o salată verde preparată cu o linguriţă cu ulei de măsline şi suc proaspăt de lămâie.
Cină: doi cartofi fierţi şi două linguri cu brânză proaspătă de vaci fără grăsime.

Duminică
Micul dejun: o cană cu ceai de plante sau o cafea fără zahăr, un cartof fiert sau copt şi 25 de grame de brânză de vaci degresată.
Prânz: doi cartofi fierţi cu 125 de grame de carne de pui la grătar sau 175 de grame de peşte la grătar şi o salată verde preparată cu o linguriţă cu ulei de măsline şi suc proaspăt de lămâie.
Cină: doi cartofi copţi şi un bol cu salată de legume sau o salată de cartofi cu ton.

 

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

5 Comments

  1. sunteti aberanti. Umpleti pagina cu idiotenii. De ce spun asta:
    1. privind atent se observa ca in mod idiot aratati o persoana cu o circumferinta a taliei de …25-26 cm;
    2. 100 g de cartof este insufficient pentru un organism chiar daca ar avea 5 ani;
    3. toate celelalte produse folosite in hrana – contin calori.
    Concluzia – sunteti cretini!
    S’auzim numai de bine

  2. Clar sunt inch !
    Si nu scrie nicaieri in articol ca trebuie sa mananci doar 100 de grame de cartof. Daca nu ai rabdare sa citesti tot articolul sau nu te tine mintea sa-l intelegi, nu mai posta aberatii ! Multumesc!

  3. Ganea Daniel says:

    Dar nimeni nu s-a gandit ca acea imagine este doar cu scop informativ … de forma? Uneori ganditi cam putin :) si da … cititi tot articolul nu doar pana ce dati de ceva ce nu va convine voua personal.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *