Slăbiţi sănătos în doar 14 zile cu dieta Scarsdale. Un regim uşor de urmat cu rezultate spectaculoase

Slăbiţi sănătos în doar 14 zile cu dieta Scarsdale. Un regim uşor de urmat cu rezultate spectaculoase
Slăbiţi sănătos în doar 14 zile cu dieta Scarsdale. Un regim uşor de urmat cu rezultate spectaculoase

Regimul Scarsdale a fost creat de cardiologul american Herman Tarnower, fondatorul Centrului Medical Scarsdale din SUA.

De-a lungul timpului, această dietă a adunat numeroşi adepţi datorită efectelor sale rapide. Planul este conceput pe 14 zile, urmate de alte 14 zile de stabilizare a rezultatelor şi de menţinere, în care sunt menţionate doar alimentele permise şi cele interzise. Cura se bazează pe limitarea aportului de glucide, grăsimi şi carbohidraţi şi încurajează consumul de produse bogate în proteine, deoarece acestea nu se depun sub formă de grăsime, deci nu îngraşă.

Regulile dietei

Micul dejun constă în consumarea unei jumătăţi de grapefrut, fruct ce va asigura enzimele necesare pentru arderea a 700 de calorii pe zi, sau a unui fruct de sezon, o felie de pâine integrală şi o cafea sau un ceai, fără zahăr. Iată ce conţin celelalte mese:
Luni
Prânz: carne slabă la alegere (pui, curcan, vită), o roşie tăiată, fiartă sau înăbuşită, cafea, ceai sau suc dietetic.
Cină: peşte sau fructe de mare, salată din legume şi verdeaţă, în cantităţile dorite, o felie de pâine prăjită, grapefrut sau un fruct de sezon, cafea sau ceai.
Marţi
Prânz: salată din fructe asortate – după preferinţă, cafea sau ceai.
Cină: carne slabă la grătar, salată de legume – roşii, ţelină, măsline, varză, castraveţi şi salată verde, cafea sau ceai.
Miercuri
Prânz: salată de ton sau de somon (fără ulei), condimentată cu oţet sau zeamă de lămâie, grapefrut, pepene galben sau un fruct de sezon, cafea sau ceai.
Cină: friptură de miel la grătar sau altă carne fără grăsime, salată de roşii, ţelină şi salată verde, cafea sau ceai.
Joi
Prânz: două ouă preparate după preferinţă, dar fără grăsime, brânză de vaci degresată proaspătă, dovlecei, păstăi sau roşii, o felie de pâine neagră prăjită, cafea sau ceai.
Cină: pui la grătar (fără piele şi fără grăsime), spanac, ardei gras sau fasole verde, cafea sau ceai.
Vineri
Prânz: 2 felii de brânză, spanac – din belşug, o felie de pâine prăjită, cafea sau ceai.
Cină: peşte sau fructe de mare, salată asortată, compusă din legumele preferate, o felie de pâine prăjită, cafea sau ceai.
Sâmbătă
Prânz: salată de fructe, cafea sau ceai.
Cină: friptură de pui, salată de legume, grepfrut sau fructe de sezon.
Duminică
Prânz: friptură de pui, salată de legume: roşii, morcovi, varză, broccoli sau conopidă, grapefrut sau fructe de sezon, cafea sau ceai.
Cină: grătar, salată de legume, varză de Bruxelles, cafea sau ceai.
În cea de-a doua săptămână de regim, repetaţi tot meniul.

A doua etapă

Dacă după cele 14 zile tot nu sunteţi satisfăcuţi de greutatea pe care aţi dobândit-o şi doriţi să mai pierdeţi câteva kilograme, puteţi să urmaţi încă 14 zile programul de menţinere. În aceste două săptămâni vor fi permise doar anumite alimente, pe care le puteţi varia şi din care puteţi mânca atât cât doriţi.
Ce aveţi voie: toate vinurile seci şi berea cu puţine calorii, orice carne slabă, gătită cum doriţi, fără a fi prăjită (pui, curcan, toate felurile de peşte proaspăt sau congelat), fructe de mare, lapte degresat sau cu maximum 2% grăsime, maximum două felii de pâine integrală pe zi, ouă, brânzeturi degresate, caşcaval, supe, ciorbe cu legume, carne, peşte, pasăre, legume, fructe, sucuri naturale (de legume şi fructe), nuci (cu moderaţie), cafea, ceai, ketchup, muştar, hrean, marinate, măsline, ierburi şi condimente.
Ce nu aveţi voie: zahăr, smântână, lapte integral, îngheţată, şerbet sau produse care conţin zahăr sau smântână, prăjituri, tarte, biscuiţi, jeleuri dulci, dulceţuri, bomboane şi ciocolată, cartofi, orez, cartofi dulci, fasole uscată, avocado, spaghete, macaroane sau alte produse asemănătoare, tăiţei sau alimente pe bază de griş, cârnaţi, parizer, salam, mezeluri de orice fel sau cărnuri grase, deserturi cu zahăr, sosuri săţioase, maioneză, unt, margarină, ulei, slănină şi substanţe grase (pentru gătit, asezonări şi altele).

 

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *