Soluţii home-made: cum scapi de cearcăne cu ajutorul ingredientelor din bucătărie

Soluţii home-made: cum scapi de cearcăne cu ajutorul ingredientelor din bucătărie
Soluţii home-made: cum scapi de cearcăne cu ajutorul ingredientelor din bucătărie

Oboseala, stresul şi lipsa somnului sunt câteva din cauzele apariţiei cearcănelor.

Iată cum poţi scăpa rapid de ele cu ajutorul produselor pe care le poţi prepara cu ce găseşti prin bucătărie:

Albuşul de ou – ai nevoie de 1-2 albuşuri pe care le baţi şi le aplici pe pielea de sub ochi cu ajutorul unei dischete. Albuşul este un remediu excelent pentru ochii umflaţi şi obosiţi, deoarece ajută la restabilirea echilibrului pielii şi al sângelui de la nivelul ochilor.

Uleiul de migdale şi apa de trandafiri – masează-ţi ochii cu puţin ulei de migdale înainte de culcare sau înmoaie două dischete demachiante în apă de trandafiri şi lasă-le pe ochi timp de 5-10 minute.

Cartofii: sunt bogaţi în amidon, iar acesta acţionează ca un agent anti-inflamator pentru a calma ochii iritaţi. Tot ce trebuie să faci este să cureţi cartoful de coajă, să îl speli şi să-l laşi să se usuce. Taie rondele subţiri şi aplică pe ochi seara, înainte de culcare, 15 minute. Dacă vrei să vezi rezultate, trebuie să repeţi de cel puţin 3 ori pe săptămână acest tratament.

Castraveţii îi poţi folosi în două moduri. Fie îţi tai două felii de castravete pe care le ţii pe ochii închişi. Fie îţi faci un suc din mai mulţi castraveţi. Înmoi două dischete demachiante în acest suc şi le pui pe ochi pentru cel puţin 15 minute.

Ceaiul:  pliculeţele cu ceai de muşeţel, ceai de sunătoare, ceai verde sau negru sunt foarte eficiente. Lasă pliculeţele să se răcească după ce le scoţi din cană şi pune-le pe ochi, în timp ce stai întinsă. Este bine să le laşi să acţioneze cel puţin 5 minute.
 
Cearcănele pot fi tratate şi cu ajutorul alimentaţiei. Uneori, cercurile negre din zona ochilor apar şi din cauza lipsei de vitamine din organism: vitamina A, vitamina E, vitamina C sau fierul. De aceea, trebuie să introduci în dieta ta alimente bogate în vitamina C şi fier: citrice, spanac, ceapă verde, urzici, salată verde, andive şi mai ales laptele. De asemenea, dacă cearcănele îţi dau bătăi de cap, este foarte important să reduci consumul de paste, dulciuri, condimente, cafea, ceai negru, alcool şi tutun.

 

 

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

One Comment

  1. Lamaie pe ochi…ouch!

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *