Nu prea dormiţi suficiente ore? Cum să vă protejaţi tenul, în cazul acesta

Nu prea dormiţi suficiente ore? Cum să vă protejaţi tenul, în cazul acesta
Nu prea dormiţi suficiente ore? Cum să vă protejaţi tenul, în cazul acesta

În ritmul infernal al timpurilor pe care le trăim, când trebuie să îmbinăm cariera cu viaţa de familie, orele alocate somnului sunt din ce în ce mai puţine.

Fie că ieşim seara în oraş, fie că stăm să citim sau să ne uităm la serialul preferat, e clar că suprapunem aceste activităţi peste orele pe care ar trebui să le rezervăm somnului.

Iar lucrurile acestea se văd… la nivelul pielii.

Cum îţi afectează lipsa de somn pielea? Site-ul femina.in are răspunsurile.

Încet, încet, prin lipsa de somn, pielea îşi pierde colagenul şi elastina, ceea ce înseamnă că se formează un mediu propice pentru îmbătrânire. Nu mai există elasticitate şi se formează ridurile.

De asemenea, se poate produce şi acneea sau pot apărea cearcănele.

După o noapte albă, pielea este deshidratată. În ziua următoare, trebuie să compensaţi cu 3 sau 4 litri de apă. Aveţi grijă să beţi din jumate în jumate de oră, cu precădere înainte de masă. Dacă este posibil, adăugaţi ierburi cum ar fi menta, coriandrul sau pătrunjelul, dar şi puţină zeamă de lămâie.

Pentru a compensa colagenul pierdut după o noapte albă, e bine să vă suplimentaţi alimentaţia cu fructe de pădure, legume verzi, anghinare sau fasole boabe. De asemenea, este indicat consumul de peşte, pentru conţinutul său de Omega 3. Încercaţi să evitaţi cafeaua, alcoolul şi prăjelile. Consumul de zahăr este interzis, doar cu o mică excepţie, câteva pătrăţele de ciocolată neagră.

2 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook