Super-alimente care scad pofta de mâncare şi accelerează arderea grăsimilor

Super-alimente care scad pofta de mâncare şi accelerează arderea grăsimilor
Super-alimente care scad pofta de mâncare şi accelerează arderea grăsimilor

Poţi scăpa de kilogramele nedorite fără să faci prea mari eforturi dacă alegi alimentaţia potrivită. Există câteva alimente senzaţionale, care îmbunătăţesc digestia şi te ajuta să arzi o cantitate mai mare de calorii:

Bananele scad pofta de mâncare

Acestea conferă rapid senzaţia de saţietate şi sunt mai sărace în calorii decât multe alte alimente, de aceea e recomandat ca înainte de masă să mâncaţi un astfel de fruct. Veţi observa că porţia de mâncare se va micşora semnificativ. În plus, veţi scăpa şi de pofta de dulce de după masă.

Citricele grăbesc arderea grăsimilor
Un alt fruct care vă poate fi de ajutor este portocala. Citricele, în general, ajută la accelerarea metabolismului, de aceea sunt recomandate în timpul curelor de slăbire.

Perele satisfac nevoia de dulce

La fel ca bananele, perele scad pofta de mâncare. Chiar dacă sunt dulci, zahărul pe care îl conţin se absoarbe foarte lent şi satisfac pentru mult timp nevoia de dulce a creierului.

Merele subţiază talia
În plină vară, pieţele sunt pline de mere proaspete. Acestea nu combat numai foamea, ci vă pot ajuta să slăbiţi, să vă alegeţi cu o talie suplă şi să scăpaţi de celulită.

Avocado transformă grăsimile în energie

Este o sursă importantă de grăsimi mononesaturate, care scad colesterolul rău . În plus, avocado conţine L-carnitină, un aminoacid care contribuie la transformarea grăsimilor în energie şi este util înainte de antrenament. Acelaşi fruct este bogat în potasiu, magneziu şi vitamine din grupul B. Acestea previn retenţia lichidelor în ţesuturi, elimină stresul şi îmbunătăţesc metabolismul.

Mierea vă face să mâncaţi mai puţin
Dacă dizolvaţi o lingură cu miere în apă înainte şi după fiecare masă veţi mânca mai puţin.

Ciocolata neagră ţine kilogramele la distanţă

Conţine o cantitate mare de antioxidanţi care previn depunerea celulelor de grăsime. În plus, un studiu al Universităţii Harvard a descoperit că persoanele care mănâncă ciocolată neagră de 3 ori pe lună îşi prelungesc viaţa cu aproape un an.

Ouăle ţin de foame mult timp
O zi începută cu un ou fiert tare la micul dejun înseamnă mai puţine alimente consumate până seara. Oul fiert are doar 80 de calorii şi, fiind concentrat în proteine, este greu de digerat, deci ţine de foame şi forţează metabolismul să funcţioneze şi să ardă calorii. Atenţie însă, nu aveţi voie să consumaţi decât de trei, maximum patru ori pe săptămână.

Brânza de capră este săţioasă
În ceea ce priveşte lactatele, în timpul dietelor este recomandată brânza de capră sau feta. Pe lângă faptul că ele dau senzaţia de saţietate şi ajută la arderea grăsimilor, fac organismul să se simtă sătul pentru un timp.
Dacă nu reuşiţi să renunţaţi la băuturile dulci, le puteţi înlocui adesea cu lapte. Proteinele din acesta, cum ar fi cazeina şi acidul linoleic pe care le conţine acest produs, vă vor face să vă simţiţi sătuli şi vor tăia pofta de dulce.
De asemenea, o gustare care constă în iaurt, luată între mese, vă va sătura pentru câteva ore.

Cerealele integrale îmbunătăţesc digestia

Esenţiale pentru digestie, cerealele integrale curăţă organismul, în special colonul şi elimină cele mai frecvente afecţiuni digestive, printre care şi balonarea sau constipaţia.

Peştele scade pofta de mâncare

Acizii graşi prezenţi în peşte fortifică sistemul imunitar, te ajută să slăbeşti, scăzând pofta de mâncare şi accelerând arderile. Contine foarte putine calorii, dar asigura organismului o mare cantitate de proteine, regland nivelul colesterolului din sange datorita acizilor grasi de tip Omega 3.

Roşiile un aliat de nădejde în orice cură de slăbire

Cu un conţinut bogat de apă, acestea sunt legumele ideale pentru o cură de slăbire perfectă şi sănătoasă. Numai 100 de grame de roşii oferă organismului o jumătate din necesarul de vitamine A şi C, care măresc rezistenţa organismului în faţa infecţiilor, vitamine din complexul B, foarte bune pentru întărirea sistemului imunitar, şi vitamina E, care limitează depunerea colesterolului pe vasele sangvine.

Castravetele îmbunătăţeşte tranzitul intestinal

Conţine doar 10 calorii pe 100 de grame şi 96% apă, fiind foarte bun pentru hidratare. În plus, conţine fibre, foarte utile pentru îmbunătăţirea tranzitului intestinal.

 

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

3 Comments

  1. Va felicit si va multumesc !

  2. Eu mananc ciocolata neagra cu un continut mare de cacao (80%)si nu se reduc kilogramele

    • nu spune nimeni ca acel consum de ciocolata neagra „reduce’ kilogramele..doar le tine la distanta pe cele ce le ai putea capata daca papi altfel de ciocolata, cu lapte de ex…

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *