TOP – alimente sănătoase care îți sabotează antrenamentele de la sală

TOP – alimente sănătoase care îți sabotează antrenamentele de la sală
TOP - alimente sănătoase care îți sabotează antrenamentele de la sală

Probabil ai auzit de foarte multe alimente pe care trebuie să le consumi după sală, însă există și alimente sănătoase care îți sabotează antrenamentele de la sală, deoarece pot provoca dureri de stomac sau crampe.

La sală trebuie să ai stomacul cât mai liber, mai ales dacă faci antrenamente de tip cardio, altfel îți vei obliga corpul să aleagă între digestie sau accelerarea metabolismului pentru a scădea în greutate

1.Iaurtul

Chiar dacă iaurtul este foarte bun pentru sănătate el ar trebui consumat după sală pentru a reface țesutul muscular. Iaurtul se digerează mult mai greu din cauza proteinelor, însă poate cauza crampe, diaree și discomfort în stomac.

2. Crudități

Fructele, legumele și semințele sunt alimente bogate în fibre, însă acestea nu trebuie consumate înainte de sală. Deoarece fibrele fac intestinele să se miște, probabil îți vei petrece restul antrenamentului la baie

3. Avocado

Avocado este un aliment bogat în grăsimi bune, însă la fel ca celelelate alimente necesită mai mult timp pentru digerare. Îți vei obliga corpul să genereze mai mult sânge pentru ca cele două procese să aibă loc.

4. Dulciurile

Dacă ești tipul de persoană care se duce la sală după ce a consumat un baton de ciocolată atunci să știi că asta nu te va ajuta. Cel mai probabil vei obosi în timpul exercițiilor. Zahărul o să îți dea inițial senzația de energie, dar caloriile nu vor fi suficiente ca să îți alimenteze mușchii. Cel mai bine este să aștepți până a doua zi.

A.

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *