TOP – Greşeli post-antrenament care îţi sabotează antrenamentul

TOP – Greşeli post-antrenament care îţi sabotează antrenamentul
TOP - Greşeli post-antrenament care îţi sabotează antrenamentul

Ceea ce faci înainte şi în timpul exerciţiilor fizice este foarte important! Greşelile post-antrenament pot să îţi saboteze planul de slăbit/menţinere. Iată de ce este important să eviţi următoarele lucruri

1. Nu te întinzi

Dacă nu te întinzi poţi să ai întinderi musculare, dureri musculare iar febra musculară poate să fie prezentă mult mai mult timp. Întinderile sunt importante deoarece îţi relaxează muşchii, dar îi menţin suplii şi în formă pentru următorul antrenament

2. Nu te realimentezi

După exerciţii intense este cel mai bine să mânânci o masă bogată în fibre şi proteine pentru a înlocui vitaminele şi mineralele pierdute în timpul antrenamentului. De asemenea, este important să îţi hrăneşti muşchii pentru a construi masă musculară şi a arăta tonifiată şi suplă.

3. Nu bei destulă apă

După antrenament trebuie să te rehidratezi deoarece în timpul antrenamentului elimini retenţia de apă. Deshidratarea poate duce la crampe, schimbări de temperament, oboseală.

4. Nu te schimbi de haine

Nu este nevoie să menţionăm repercusiunile pe care le au hainele care miros a transpiraţie

5. Nu îţi programezi următorul antrenament

Care este scopul să faci un antrenament, dacă nu te gândeşti deja la următorul.

A.

5 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook