Uită tot ce știi despre apă! Câtă, ce fel și cum trebuie consumată, ca să arzi grăsimea

Uită tot ce știi despre apă! Câtă, ce fel și cum trebuie consumată, ca să arzi grăsimea
Uită tot ce știi despre apă! Câtă, ce fel și cum trebuie consumată, ca să arzi grăsimea

Daca pana acum ai stiut ca trebuie sa bei cel putin doi litri de apa pe zi, iata ca de fapt acest sfat este interpretat oarecum gresit. Nu este vorba despre cantitatea de apa necesara zilnic organismului, ci mai degraba despre felul in care aceasta cantitate de apa intra in corpul nostru.

Mai mult decat atat, in cele ce urmeaza vei afal de ce apa te ajuta sa arzi grasimile, care sunt sursele cele mai bune pentru diferite tipuri de apa si totodata ce efecte are efectiv asupra corpului, pentru a slabi chiar si la varste inaintate.

Avantajele de-a fi intr-o forma fizica buna sunt nenumarate, dar unul care este mai rar mentionat este hidratarea.

Conform rezultatelor de laborator, persoanele care au un program regulat de exercitii fizice – chiar si o rutina minimalista precum mersul rapid de cateva ori pe saptamana – sunt capabile sa ramana hidratate mai usor decat persoanele sedentare. De ce? Masa musculara retine mai multa apa decat cea adipoasa, ceea ce explica de ce impulsurile bioelectrice transmise printr-un organism pentru a-i masura compozitia trec mai repede prin persoanele care au mai multa masa musculara decat adipoasa.
Concluzia: Cu cat mai multa masa musculara, cu atat mai multe sunt sansele de-a pastra hidratarea celulara. Exercitiile fizice favorizeaza hidratarea in cele din urma; cu cat ai o conditie fizica mai buna, cu atat mai putina apa trebuie sa bei.

Constatare despre grasimi: In fiecare an dupa varsta de 25 se depune in medie aproximativ jumatare de kilogram de masa corporala si se pierd circa 150-250 grame de masa musculara.

Dupa varsta de 25 de ani, metabolismul bazal descreste in medie cam ce 0.5 % pe an.

Grasimile nocive care se depun in jurul taliei se numesc grasimi viscerale deoarece captusesc viscerele – organe vitale precum inima, ficatul si plamanii. In loc sa arda calorii, precum muschii, aceasta grasime abdominala elibereaza substante chimice care afecteaza in mod negativ intreg metabolismul, producand hormoni care determina cresterea in greutate si impiedicand producerea de substante benefice pentru pierderea in greutate.

Din fericire, grasimea viscerala se descompune cand controlam aportul de calorii si prin exercitiu fizic. Apa este cel mai bun mediu pentru transportul grasimilor, ceea ce creste importanta hidratarii. Daca apa din sange scade sub nivelul normal, ea va fi extrasa din muschi pentru a mentine nivelul normal in sange. In acest fel apare deshidratarea. Maximul de greutate care se poate pierde intr-o saptamana este de aproximativ 1500 de grame, tot ce depaseste acest procent este cel mai probabil pierdere de apa.

 

Continuarea pe Lyla.ro

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *