joi, septembrie 23, 2021

Dr. Mihaela Bilic dezvăluie o metodă de slăbit cu rezultate garantate.  Schimbă metabolismul și elimină dependența de mâncare 

Iată ce presupune această dietă publicată pe pagina de Facebook a Mihaelei Bilic, una dintre cele mai cunoscute nutriționiste din Romania.

Regulile dietei

  • nu ai voie sa consumi decat doua mese pe zi, orele nu conteaza, ti le alegi cum vrei;
  • alimente permise: legume, produse lactate, oua, peste si fructe de mare – toate pregatite la cuptor, la gratar sau la abur cu cel mult 1 lingura de ulei pe zi;
  • ai voie de asemenea: apa, ceai, cafea, limonada cu indulcitori, sucuri racoritoare cu zero zahar;
  • ai voie ca o exceptie: 1-2 linguri de parmezan ras in loc de ulei.

Meniu pe o zi

Mic dejun: ceai sau cafea, cu lapte daca asa obisnuiesti;

Pranz: 1 iaurt, branza proaspata cu legume crude; sau un castron de ciorba de orice fel;

Cina: peste de orice fel cu legume preparate termic sau sub forma de salata; sau un castron cu ciorba de orice fel.

Alte reguli

Leguminoase: fasole, mazare, linte, naut – ai voie numai de doua ori pe saptamana.

Daca nu rezisti numai cu atat, poti adauga la masa de pranz 1-2 oua fierte sau omleta.

Nu contează orele de masă, important e să nu fie mai mult de 2/zi.

Nu contează cât de mare e porția de pește.

Nu contează greutatea de plecare, vârsta sau sexul, e general-valabil.

Se recomanda, de asemenea, sa urmezi aceasta dieta 3 saptamani, desi zice ea, in mod normal organismul s-ar restarta dupa 3 luni de dieta.

Bonus: o data pe saptamana ai voie sa bei un pahar de vin, sa mananci carne in loc de peste si o portie de cartofi.

Ultimele stiri