marți, septembrie 29, 2020

Remedii naturiste pentru menopauză. Multe femei se tem riscurile asociate terapiei de substituție hormonală pentru a trata simptomele menopauzei și, în schimb, aleg să apeleze la metode alternative.

Deoarece femeile aflate la menopauză se confruntă cu niveluri fluctuante de estrogen și progesteron, acestea vor avea probabil probabilitate de simptome, inclusiv bufeuri, insomnie, depresie, dureri de sân și modificări de dispoziție.

Citește și:

Din fericire, există o serie de remedii naturale disponibile pentru a vă ajuta să faceți față. Doar asigurați-vă că vorbiți cu medicul dumneavoastră înainte de a începe să luați orice suplimente sau plante medicinale.

Remedii naturiste pentru menopauză: cohoș negru

Cohoșul negru este unul dintre cele mai populare și mai studiate remedii naturiste pentru bufeuri.  Este eficient în cazul femeilor care nu doresc să apeleze la tratamentele de substituție hormonală sau la antidepresive pentru a trata simptomele menopauzei.

Citește și:

Cohoșul negru se găsește sub mai multe forme: capsule, tablete sau ceaiuri.

Se pare că efectul lui este similar cu al serotoninei produse de creier, ameliorând depresia și reglând temperatura corporală.

Cu toate acestea, potrivit Centrului Național pentru Sănătate Complementară și Integrativă din SUA (NNCIH), cercetările rămân până în prezent mixte. În general, eficacitatea cohoșului negru ca tratament pentru menopauză rămâne să fie demonstrată.

Remedii naturiste pentru menopauză: vitamina D

Citește și:

Vitamina D este un element esențial pentru un organism sănătos. Promovează reînnoirea osoasă, creșterea normală a celulelor și echilibrul hormonal, care sunt toate importante pentru femeile aflate la menopauză.

Vitamina D este adesea denumită „vitamina soarelui”, deoarece organismul o produce ca răspuns la expunerea razelor soarelui.

Pe măsură ce femeile îmbătrânesc, capacitatea lor de a absorbi vitamina D scade, crescând riscul de pierdere densitatea osoasă. Acest lucru face ca necesitatea încorporării vitaminei D în dietă să fie mult mai importantă.

Pentru a obține doza zilnică recomandată de 600 de unități internaționale (IU), ieșiți afară pentru o plimbare de 15 – 20 de minute. Asigurați-vă că purtați protecție solară și o pălărie pentru a vă proteja pielea.

Dacă plouă sau nu puteți ieși afară, luați vitamina D sub formă de capsule.

Este important, de asemenea, să aveți în farfurie alimente cu un conținut ridicat de vitamina D. Astfel de alimente includ sardine, ton, somon sălbatic, lactate fortificate și ouă.

Acupunctura

Multe femei apelează la acupunctură pentru ameliorarea simptomelor menopauzei. Scepticii susțin că beneficiile acupuncturii sunt doar rezultatul efectului placebo, însă studiile au arătat că acupunctura ar putea fi o terapie eficientă.

Ginseng

Ginsengul este o plantă folosită pentru beneficiile sale terapeutice de cinci mii de ani de către chinezi, coreeni și americani. Poate fi folosit pentru a trata simptomele menopauzei cum ar fi:  oboseala, anxietatea și stres deoarece este considerat un  ingredient care oferă echilibru și energie.

Puteți lua ginseng sub diferite forme, inclusiv ceai, pulbere și extract.

Yoga

Yoga poate ajuta la ameliorarea iritabilității și a depresiei provocate de menopauză. Femeile raportează că tehnicile de relaxare și întindere din yoga ajută la echilibrarea stării de spirit, îmbunătățind, în același timp, starea de sănătate.

Încercați un curs blând de yoga o dată sau de două ori pe săptămână pentru a obține cele mai multe beneficii. După ce ai învățat elementele de bază, poți să îți dedici ceva timp pentru a te exersa în confortul propriei locuințe.

Parteneri