luni, mai 25, 2020

Conceptul de superaliment incepe sa fie din ce in ce mai atragator pentru persoanele care si-au propus un stil de viata sanatos.

Exista acum atat de multe resurse de informare pe subiecte de interes precum legatura dintre creier si flora intestinala, calitatea hranei si beneficiile dietei vegetariene, incat ar trebui sa ne fie mai usor sa alegem produsele sanatoase si sa avem o dieta echilibrata. Si totusi, constatam in fiecare zi ca nu-i chiar atat de simplu.

Citește și:

Nutritionista Desiree Nielsen trateaza pacienti cu afectiuni digestive cronice si boli inflamatorii, avand o abordare mai practica. Ea admite ca nutritia functionala este cruciala pentru sanatate, dar spune ca aceasta nu trebuie sa devina o rutina plictisitoare.

Explicand viziunea asupra alimentatiei pe care o urmeaza, nutritionista a amintit cateva ingrediente neobisnuite pe care le trece periodic pe lista de cumparaturi. Iata care sunt cele trei alimente pe care ea le recomanda pentru ca iti furnizeaza cei mai buni nutrienti si te ajuta sa-ti diversifici dieta!

Citește și:

Desi este o adepta a dietei vegetariene, Nielsen intelege ca unora le e greu sa renunte la proteinele de origine animala, asa ca nu vrea sa dea sfaturi dificil de urmat. „Totul se reduce la cat de multe dintre aceste alimente consumam in raport cu plantele. Daca in farfurie ai 80% plante, ceea ce pui in restul de 20% este treaba ta”, este principiul ei.

O sugestie buna pentru acest 20%: pestele oceanic. Sardinele, somonul salbatic, macroul, ansoa si heringul au multe proteine si omega-3. Consumul de peste oceanic are efecte benefice asupra sanatatii sistemului cardiovascular si reduce colesterolul.

Citește și:

„Daca tinem cont de densitatea de nutrienti si de impactul asupra mediului, cred ca pestele oceanic bogat in omega-3 este un punct bun de pornire”, conchide Nielsen.

Citeste continuarea…

Parteneri