Categories: Știrile zilei

Muzica din mall te face să îți golești buzunarul mai repede. Un fenomen ciudat

Muzica din mall te face să îți golești buzunarul mai repede. Fenomenul în care oamenii cumpără mai mult atunci când aud muzică în mall este legat de psihologia consumatorului. Dar și de de influența pe care atmosfera sonoră o poate avea asupra stării lor emoționale și comportamentale.

Există mai multe motive care explică această conexiune între muzică și comportamentul de cumpărare.

Muzica din mall te face să îți golești buzunarul mai repede

Ambianța și experiența plăcută: Muzica poate contribui semnificativ la crearea unei atmosfere plăcute și relaxante în mediul de cumpărături. Oamenii sunt mai predispuși să petreacă mai mult timp și să exploreze mai multe opțiuni atunci când se simt confortabil și bucuroși.

Creșterea stării de spirit: Anumite tipuri de muzică au puterea de a influența starea de spirit a oamenilor. Melodiile festive, vesele sau cele care aduc aminte de momente pozitive pot stimula o atitudine pozitivă și entuziasm. Face consumatorii mai deschiși la cumpărături.

Creșterea timpului petrecut în magazin: Muzica plăcută poate face ca oamenii să își prelungească vizita în magazin. Cu cât petrec mai mult timp în interior, cu atât cresc șansele să observe și să cumpere mai multe produse.

Muzica poate spori conștientizarea și recunoașterea brandurilor

Creșterea impulsivității: Atmosfera sonoră poate influența comportamentul impulsiv de cumpărare. Oamenii pot fi mai predispuși să cumpere produse pe care nu le aveau inițial în plan, sub influența emoțiilor pozitive induse de muzică.

Asocierea cu experiențele plăcute: Dacă oamenii au avut experiențe pozitive anterioare în acel magazin în timpul perioadei de cumpărături însoțite de muzică plăcută. Ei pot asocia această experiență cu o emoție pozitivă și să fie mai dispuși să cheltuiască, conform euronews.ro.

Creșterea conștientizării și recunoașterii brandurilor: Muzica poate spori conștientizarea și recunoașterea brandurilor. Când o melodie cunoscută sau plăcută este asociată cu un anumit magazin, poate crea o conexiune emoțională care încurajează loialitatea față de brand.

Muzica joacă un rol semnificativ în crearea unei atmosfere plăcute și influențarea comportamentului de cumpărare al oamenilor în mall-uri. Reprezintă o strategie eficientă de marketing și creștere a vânzărilor.

Recent Posts

Dr. Adina Alberts, despre planta biblică care poate vindeca orice, mai puțin MOARTEA: Să o luăm preventive. Este anticancerigen…

Dr. Adina Alberts, despre planta biblică. Cum să prevenim cancerul cu produse naturale. Sfaturile medicului…

4 ore ago

Horoscop 15 mai 2024. Berbec, nu te grăbi să dai un răspuns. Vărsător, te poți confrunta cu mici piedici

Horoscop 15 mai 2024. Nativii din zodia Berbec este sfătuită de astrologi să nu se…

5 ore ago

Pensionarii care pot primi 1.400 lei de la stat. Când se dau banii și ce criterii trebuie să îndeplinească

Pensionarii care pot primi 1.400 lei de la stat. Când se dau banii și ce…

5 ore ago

Medic român: Bolile de piele au un impact foarte mare

Bolnavii de cancer de piele au nevoie de consiliere psihologică pentru a face față emoțiilor…

6 ore ago

Cum se pregătesc oamenii de știință pentru o nouă pandemie: Protecție mai largă pentru omenire

Nou modul de protecție împotriva amenințărilor pandemice viitoare. oamenii de știință iau în considerare modul…

6 ore ago

Bucureștiul are un nou Spital de Stomatologie. Unde este situat și ce are în dotare unitatea medicală

Bucureștiul are acum un nou Spital de Stomatologie. Unitatea se află în sectorul 4.  Această…

7 ore ago

Citeste si: