Sari la conținut

Muzica din mall te face să îți golești buzunarul mai repede. Un fenomen ciudat

Muzica din mall te face să îți golești buzunarul mai repede.
Sursa foto: aRhiva Doctorul Zilei
Muzica poate spori conștientizarea și recunoașterea brandurilor. Când o melodie cunoscută sau plăcută este asociată cu un anumit magazin, creează o legătură.

Muzica din mall te face să îți golești buzunarul mai repede. Fenomenul în care oamenii cumpără mai mult atunci când aud muzică în mall este legat de psihologia consumatorului. Dar și de de influența pe care atmosfera sonoră o poate avea asupra stării lor emoționale și comportamentale.

Există mai multe motive care explică această conexiune între muzică și comportamentul de cumpărare.

Muzica din mall te face să îți golești buzunarul mai repede

Ambianța și experiența plăcută: Muzica poate contribui semnificativ la crearea unei atmosfere plăcute și relaxante în mediul de cumpărături. Oamenii sunt mai predispuși să petreacă mai mult timp și să exploreze mai multe opțiuni atunci când se simt confortabil și bucuroși.

Creșterea stării de spirit: Anumite tipuri de muzică au puterea de a influența starea de spirit a oamenilor. Melodiile festive, vesele sau cele care aduc aminte de momente pozitive pot stimula o atitudine pozitivă și entuziasm. Face consumatorii mai deschiși la cumpărături.

Creșterea timpului petrecut în magazin: Muzica plăcută poate face ca oamenii să își prelungească vizita în magazin. Cu cât petrec mai mult timp în interior, cu atât cresc șansele să observe și să cumpere mai multe produse.

Muzica poate spori conștientizarea și recunoașterea brandurilor

Creșterea impulsivității: Atmosfera sonoră poate influența comportamentul impulsiv de cumpărare. Oamenii pot fi mai predispuși să cumpere produse pe care nu le aveau inițial în plan, sub influența emoțiilor pozitive induse de muzică.

Asocierea cu experiențele plăcute: Dacă oamenii au avut experiențe pozitive anterioare în acel magazin în timpul perioadei de cumpărături însoțite de muzică plăcută. Ei pot asocia această experiență cu o emoție pozitivă și să fie mai dispuși să cheltuiască, conform euronews.ro.

Creșterea conștientizării și recunoașterii brandurilor: Muzica poate spori conștientizarea și recunoașterea brandurilor. Când o melodie cunoscută sau plăcută este asociată cu un anumit magazin, poate crea o conexiune emoțională care încurajează loialitatea față de brand.

Muzica joacă un rol semnificativ în crearea unei atmosfere plăcute și influențarea comportamentului de cumpărare al oamenilor în mall-uri. Reprezintă o strategie eficientă de marketing și creștere a vânzărilor.

Maglan Diana

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Doctorul zilei whatsapp channel