Din cuprinsul articolului
Oamenii au chef să se iubească, din nou. Vânzările de prezervative cresc, odată cu relaxarea restricțiilor.
Din cauza măsurilor restrictive din timpul pandemiei, vânzările de prezervative au fost în scădere. Dar acum, pe măsură ce tot mai mulți oameni se vaccinează anti-covid, restricțiile de siguranță se relaxează, iar producătorii de prezervative nu mai au probleme în a-și crește vânzările.
Potrivit CNN, vânzările de prezervative pentru bărbați în Statele Unite au crescut cu 23,4%, până la 37 de milioane de dolari, în cele patru săptămâni care s-au încheiat pe 18 aprilie, comparativ cu aceeași întindere de acum un an, potrivit ultimelor cifre ale IRI, o firmă de cercetare de piață care urmărește datele la punctul de vânzare la comercianți cu amănuntul de cutii mari, magazine alimentare, farmacii și alte canale de vânzare cu amănuntul. Asta după o scădere de 4,4% în tot 2020, potrivit IRI.
Reckitt Benckiser (RBGLY), producătorul prezervativelor Durex, a declarat miercuri că Durex a înregistrat o creștere procentuală a vânzărilor de două cifre în ultimul trimestru al companiei, comparativ cu același trimestru al anului trecut.
Vânzările Durex au crescut anul trecut, în ciuda „primei jumătăți a anului provocatoare”, iar vânzările au fost fixe în 2019. Compania nu dezvăluie cifre specifice pentru Durex, dar a atribuit creșterea recentă regulilor de relaxare socială.
„Compania vedea îmbunătățiri pentru Durex pe piețele în care restricțiile sociale sunt relaxate”, a declarat Laxman Narasimhan, directorul executiv al Reckitt Benckiser.
Și reprezentanții altor firme producătoare de prezervative au declarat, de asemenea, că există o creștere a vânzărilor de prezervative.
„O revenire și mai așteptată a vânzărilor este în categoria prezervativelor, deoarece prezervativele înseamnă plăcere. Tinerii de la 18 până la 24 de ani abia așteaptă să-și recapete viața socială”, a declarat Britta Bomhard, directorul de marketing Church & Dwight (CHD), producătorul prezervativelor Trojan.
Analiștii spun că vânzarea prezervativelor „sunt de așteptat să producă o creștere de la an la an pe măsură ce societatea se deschide și consumatorii au o mobilitate mai mare”. Chiar înainte de pandemie, vânzările de prezervative au fost lente.
Vânzările au scăzut cu 2,4% în 2017 și cu 3,4% în 2018 înainte de a crește cu 1,2% în 2019, potrivit datelor IRI. Potrivit specialiștilor, „utilizarea prezervativului a scăzut, ca urmare a unei populații mai mici de 18 până la 24 de ani, opțiuni alternative de control al nașterilor, mai puțină frică de HIV, mai puține acte sexuale și o concurență crescută”. Prezervativele au pierdut cota de piață în ultimii ani față de alte forme de contracepție, inclusiv pilula de a doua zi pentru femei.
Psoriazis: este o boală inflamatorie cronică care afectează aproximativ 2% din populația generală. Deși încadrat…
Alertă METEO: Vremea rea continuă în nordul Italiei, în special în regiunile Lombardia și Veneto.…
Peste 100.000 de pachete de pâine feliată retrase de pe piață. În orice țară, siguranța…
Un medic de la Institutul Oncologic din Bucureşti cercetat pentru ucidere din culpă, după ce…
În contextul medicinei moderne, terapia durerii reprezintă o componentă-cheie în îngrijirea pacienților. Aceasta se refera…
Carmen Harra, despre un leac pe care l-a învățat de la Dalai Lama. Cancerul este…