Sari la conținut

Oamenii au chef să se iubească, din nou. Vânzările de prezervative cresc, odată cu relaxarea restricțiilor

sursa foto: arhiva Doctorul Zilei

Oamenii au chef să se iubească, din nou. Vânzările de prezervative cresc, odată cu relaxarea restricțiilor.

Din cauza măsurilor restrictive din timpul pandemiei, vânzările de prezervative au fost în scădere. Dar acum, pe măsură ce tot mai mulți oameni se vaccinează anti-covid, restricțiile de siguranță  se relaxează, iar producătorii de prezervative nu mai au probleme în a-și crește vânzările.

Oamenii au chef să se iubească, din nou

Potrivit CNN, vânzările de prezervative pentru bărbați în Statele Unite au crescut cu 23,4%, până la 37 de milioane de dolari, în cele patru săptămâni care s-au încheiat pe 18 aprilie, comparativ cu aceeași întindere de acum un an, potrivit ultimelor cifre ale IRI, o firmă de cercetare de piață care urmărește datele la punctul de vânzare la comercianți cu amănuntul de cutii mari, magazine alimentare, farmacii și alte canale de vânzare cu amănuntul. Asta după o scădere de 4,4% în tot 2020, potrivit IRI.

Reckitt Benckiser (RBGLY), producătorul prezervativelor Durex, a declarat miercuri că Durex a înregistrat o creștere procentuală a vânzărilor de două cifre în ultimul trimestru al companiei, comparativ cu același trimestru al anului trecut.

Vânzările Durex au crescut anul trecut, în ciuda „primei jumătăți a anului provocatoare”, iar vânzările au fost fixe în 2019. Compania nu dezvăluie cifre specifice pentru Durex, dar a atribuit creșterea recentă regulilor de relaxare socială.

„Compania vedea îmbunătățiri pentru Durex pe piețele în care restricțiile sociale sunt relaxate”, a declarat Laxman Narasimhan, directorul executiv al Reckitt Benckiser.

„Tinerii de la 18 până la 24 de ani abia așteaptă să-și recapete viața socială”

Și reprezentanții altor firme producătoare de prezervative au declarat, de asemenea, că există o creștere a vânzărilor de prezervative.

„O revenire și mai așteptată a vânzărilor este în categoria prezervativelor, deoarece prezervativele înseamnă plăcere. Tinerii de la 18 până la 24 de ani abia așteaptă să-și recapete viața socială”, a declarat Britta Bomhard, directorul de marketing Church & Dwight (CHD), producătorul prezervativelor Trojan.

Analiștii spun că vânzarea prezervativelor „sunt de așteptat să producă o creștere de la an la an pe măsură ce societatea se deschide și consumatorii au o mobilitate mai mare”. Chiar înainte de pandemie, vânzările de prezervative au fost lente.

Vânzările au scăzut cu 2,4% în 2017 și cu 3,4% în 2018 înainte de a crește cu 1,2% în 2019, potrivit datelor IRI. Potrivit specialiștilor, „utilizarea prezervativului a scăzut, ca urmare a unei populații mai mici de 18 până la 24 de ani, opțiuni alternative de control al nașterilor, mai puțină frică de HIV, mai puține acte sexuale și o concurență crescută”. Prezervativele au pierdut cota de piață în ultimii ani față de alte forme de contracepție, inclusiv pilula de a doua zi pentru femei.

 

Carmen Alecu
Alecu Carmen

Absolventă de Jurnalism. Am inceput sa lucrez in presa in 2000, la Abracadabra. A urmat Acasa Magazin. Dupa o pauza de cativa ani, am reinceput sa lucrez la EVZ. A urmat EvzMonden si InfoActual. La Doctorul Zilei lucrez din noiembrie 2020.

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Doctorul zilei whatsapp channel