Încă din luna iulie, spitalul a încetat să mai pregătească mese calde, pe care le acum comandă de la o firmă de catering, după ce pacienții și personalul medical au denunțat calitatea mâncării servite.
Se întâmplă la un spital din Franţa, unde, de la începutul verii, pacienții și personalul s-au plâns de calitatea mâncării servite de unitatea sanitară. Și pe bună dreptate: spitalul nu mai poate prepara mese calde din cauza unei defecțiuni la un extractor de aer.
Între costul reparațiilor și apelul la un furnizor extern de servicii de catering, factura a ajuns la aproape un milion de euro pentru a depăși această situație și a revigora o bucătărie epuizată.
Între timp, mâncarea nesănătoasă îi înfurie pe pacienţi. „Nu existau farfurii. Totul era servit în recipiente de plastic. Era necomestibilă, chiar dacă mâncarea ar trebui să fie o consolare”, spune Françoise, care tocmai s-a întors de la terapie intensivă.
Această locuitoare din Oloron-Sainte-Marie, un oraș în sudul Franței, care a suferit un accident vascular cerebral, spune că este indignată de mesele din spital.