Sari la conținut

BIZAR. O cursă aeriană trebuia să dureze 3 ore, dar pasagerii au trăit un coşmar de 32 de ore

sursa foto: arhiva Doctorul Zilei

Ceea ce trebuia să fie o călătorie de sub 3 ore s-a transformat într-o cursă aeriană de coşmar de 32 de ore pentru pasagerii zborului Condor DE1234, care a decolat pe 24 mai din Zurich, Elveția, cu destinația Heraklion, Creta. La bord se aflau 137 de pasageri și șase membri ai echipajului.

Potrivit unui reprezentant al companiei aeriene, condițiile meteorologice extreme au făcut imposibilă aterizarea pe aeroportul Heraklion. „Din cauza vânturilor puternice, decolările și aterizările pe aeroportul Heraklion au fost posibile doar în condiții limitate”, a transmis Condor într-un comunicat.

În ciuda mai multor încercări de aterizare, avionul nu a putut ajunge la destinație. Potrivit datelor analizate de Business Insider prin intermediul Flightradar24, aeronava a survolat de mai multe ori coasta Cretei, înainte de a se îndrepta spre Atena. În total, zborul a avut patru opriri: două în Atena, una în insula Kos și o escală de noapte în Salonic, conform People.

„În ciuda mai multor încercări de aterizare în Heraklion, zborul nu a putut fi operat conform planului și a fost deviat de mai multe ori, inclusiv cu o oprire peste noapte la Salonic, înainte de a se întoarce în final la Zurich”, a confirmat compania aeriană.

Sursă foto: arhiva Doctorul Zilei

Nemulțumiri la bord: pasageri înfometaţi şi amețiți

În timpul călătoriei prelungite, echipajul aeronavei a oferit băuturi și gustări pasagerilor. „Băuturi și gustări au fost servite tuturor pasagerilor de către echipaj în bucătăria avionului”, a transmis Condor. Totuși, conform publicației Metro, unii pasageri s-au plâns că alimentele au fost insuficiente, iar câțiva au vomitat în timpul uneia dintre tentativele de aterizare.

Întrebat despre aceste reclamații, purtătorul de cuvânt al companiei a declarat pentru People: „Băuturi au fost oferite tuturor pasagerilor de către echipaj, iar cazarea la hotel a fost organizată de Condor”, adăugând că pasagerii pot contacta serviciul de relații cu clienții pentru „opțiuni de rambursare și reprogramare”.

Unii dintre călători au susținut, totuși, că au fost nevoiți să își plătească singuri cazarea. La a doua aterizare în Atena, pasagerilor li s-a oferit posibilitatea de a coborî, însă zborul s-a întors ulterior la Zurich fără bagajele de cală ale celor care au ales să debarce.

Elena Marinescu

Elena Marinescu are o vasta experienţă profesională în audiovizual, presa scrisă şi online. A avut colaborări cu publicaţii importante din media, precum "România Liberă", "Capital" sau "Taifasuri", şi se ocupă de domeniul medical de aproape 15 ani.

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Doctorul zilei whatsapp channel